Crisis Vrigade و موفقیت در SideQuest

هفت ماه قبل سازنده بازی واقعیت مجازی Crisis VRigade یعنی استودیو Sumalab، مدعی شد که فیسبوک با توجه به سیاست کاری خود، اثر آنها را رد کرده است. همین امر موجب شد تا بازی برای Oculus Quest منتشر نشود. حال به تازگی SideQuest  آشکار کرده که بازی Crisis Vrigade موفق شد بیش از ۵۰ هزار بار در این پلتفرم دانلود شده است.

اگر با برنامه SideQuest آشنایی ندارید باید بیان کرد که این نرم افزار به افراد اجازه می دهد تا محتواهایی که در فروشگاه رسمی فیسبوک دردسترس نیستند را بتوان دریافت کرد. دانلود ۵۰ هزار باره این بازی نشان می دهد که توانسته بیشتر رکورد را در SideQuest کسب کند. این پلتفرم افزود که تعداد دریافت شده تنها برای سیستم عامل‌های مشخصی بوده و شامل تمامی پلتفرم‌هایی که افراد از طریق آن این بازی را دریافت کردند، نمی شود. با این حساب باید احتمال داد تعداد دانلود بیشتر هم خواهد بود.

بازی Crisis VRigade یک عنوان شوتر است که در آن بازیکنان نقش یک فرد حرفه ای از اعضای SWAT را بازی خواهند کرد. شما باید در این بازی به مجرمان شلیک کنید و توسعه دهنده پیش از انتشار نهایی آن را در مرحله Early Access روی شبکه استیم دردسترس قرار داد.

نسخه نهایی آن نیز روی PS VR  هم دردسترس قرار گرفت. Sumalab در حال حاضر روی نسخه جدید این بازی مشغول کار بوده و نسخه SideQuest نیز به صورت رایگان در نسخه بتا دردسترس قرار دارد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *