ممکن است هفته آینده اطلاعات جدیدی از کنسول Xbox Series X منتشر شود

در پی به تعویق افتادن رویداد GDC 2020، مایکروسافت (Microsoft) به دنبال اطلاع رسانی درباره کنسول Xbox Series X از طریق میکسر (Mixer) است. با بروز نیوز همراه باشید.

به دنبال تعویقی که برای رویداد GDC 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمد، بعضی از شرکت‌ها و سازندگان اقدام به برگزاری رویدادی‌هایی به صورت جداگانه از طریق سرویس‌های پخش زنده کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها، مایکروسافت است. شرکتی که قرار است از هفته آینده و از طریق سرویس پخش زنده میکسر (Mixer) و در برنامه Game Stuck Live اطلاعاتی را منتشر کند. اطلاعاتی که قرار بود از طریق رویداد GDC 2020 به گوش طرفداران برسد.

این برنامه که طی دو روز برگزار می‌شود قسمت‌های مختلفی دارد. مهم‌ترین بخش آن مربوط به روز دوم خواهد بود. یعنی روز ۲۷ اسنفد ( ۱۸ مارچ ) که قرار است برنامه‌هایی پیرامون کنسول Xbox Series X و کنسول Project xCloud پخش شود. همانطور که می‌دانید مایکروسافت بعد از رویداد The Game Awards 2019 که به معرفی کنسول Xbox Series X ختم شد؛ دیگر اطلاعاتی از کنسول خود منتشر نکرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن اکثر رویداد‌های نیمه نخست سال میلادی جاری، به نظر می‌رسد که این پخش زنده حاوی اطلاعات زیادی از این کنسول باشد.

البته در تاریخ ۲۸ اسنفد ( ۱۷ مارچ ) نیز برنامه‌هایی از سوی مایکروسافت در میکسر پخش خواهد شد که طبق زمان‌بندی‌های منتشر شده، اغلب به بازی‌های مانند: بازی Gears 5 و بازی Sea of Thieves اختصاص دارد.

در ادامه می‌توانید جدول زمانی برنامه‌ها را بررسی کنید: ( منطقه زمانی: PT)

روز نخست – ۲۷ اسفند (۱۷ مارچ)

  • ۱۰:۰۰ AM – Welcome to Game Stack Live!​
  • ۱۰:۲۵ AM – How The Coalition built Gears 5 to be more accessible
  • ۱۰:۴۵ AM – Building accessibility into your game – the Xbox Accessibility Guidelines
  • ۱۱:۰۰ AM – Panel: The changing nature of today’s game industry
  • ۱۱:۳۵ AM – Panel: How to be intentionally inclusive in your game design
  • ۱۲:۱۵ PM – What is Microsoft Game Stack?
  • ۱۲:۳۰ PM – The Importance of LiveOps
  • ۱:۰۰ PM – Rare: Building Sea of Thieves with a LiveOps Mentality
  • ۱:۳۵ PM – What it means to run a game studio – a conversation with Turn 10
  • ۲:۰۰ PM – Maximizing impact and reach for your independent games with the ID@Xbox team​

روز دوم – ۲۸ اسفند (۱۸ مارچ)

  • ۱۰:۰۰ AM – Previously on Game Stack Live 10:15 How inXile used creative iteration to drive Wasteland’s development
  • ۱۰:۴۰ AM – Panel: How online services are defining the next generation of game development
  • ۱۱:۴۰ AM – Xbox Series X + Project xCloud = New Chapter in Gaming
  • ۱۲:۴۰ PM – The spark of creativity that drives Double Fine
  • ۱:۲۰ PM – What’s new in DirectX: Raytracing, mesh shading, and more

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *