لپ تاپ Honor MagicBook Pro معرفی شد

شرکت آنر در کنار معرفی گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس از لپ تاپ جدید Honor MagicBook Pro  رونمایی کرد. لپ تاپی که طراحی شبیه به مک بوک پرو اپل دارد و از مشخصات قابل توجهی هم بهره می برد.

این نوت بوک به صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و پشتیبانی ۹۰ درصدی استاندارد رنگی، پردازنده نسل جدید Core i7-8565U اینتل که ۴۰ درصد سریعتر از مدل قبلی است و برخی دیگر مجهز شد.

آنر گرافیک مستقل GeForce MX250 انویدیا را در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی برای این مدل در نظر گرفت. سیستم کولینگ این لپ تاپ عملکرد بالایی داشته و کم سر و صداست.

همچنین یک باتری ۵۶ وات ساعتی در این مدل به کار گرفته شده که عمر ۱۴ ساعته را به دنبال خواهد داشت. پشتیبانی از شبکه WLAN و قابلیت ارتباطی Magic Link 2.0 ویژگی های ارتباطی برجسته Honor MagicBook Pro  هستند.

حاشیه نمایشگر این لپ تاپ بسیار کم است و به ۴.۹ میلیمتر می رسد. سنسور دوربین وبکم در کنار صفحه کلیدها جای گرفته و کیبورد هم فول سایز با نور پس زمینه محسوب می شود. آنر محصول جدید را در دو پیکربندی با پردازنده Core i7 و Core i5 عرضه می کند که در نسخه تاپ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه اس اس دی ۱ ترابایتی همراست.

قیمت مشخص نشده اما از اواخر ماه جولای راهی بازار چین خواهد شد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *