بازیگران فیلم Birds of Prey 

فیلم Birds of Prey

براساس اطلاعات منتشر شده، Ewan McGregor قرار است در نقش شخصیت منفی بلک ماسک در فیلم مورد انتظار Birds of Prey ایفای نقش کند. به نظر می آید که به‌ آرامی جزییات فیلم مورد انتظار ابر قهرمانی پرندگان شکاری (Birds of Prey) در حال فاش شدن است. جدیداً، وب‌ سایت هالیوود ریپورتز تأیید کرده است که Ewan McGregor، بازی در نقش شخصیت شرور بلک ماسک فیلم Birds of Prey را برعهده‌ دارد.

فیلم

ابرقهرمانان زن در این فیلم

در این فیلم ناظر حضور شخصیت‌ های ابرقهرمان زن بسیاری خواهیم بود، مری الیزابت وینستد (بازیگر نقش هانترس)، جرنی اسمالت (بازیگر نقش Black Canary یا همان قناری سیاه)، رزی پرز (بازیگر نقش رنه مونتایا) و مارگو رابی بازیگر نقش شخصیت مشهور هارلی کوئین، بازیگرانی خواهند بود که در این فیلم به بازیگری می پردازند. سازندگان این فیلم شامل مارگو رابی (به همراه استودیو ویژه ی خودش یعنی لاکی چیپ اینترتیمنت)، سو کرول و برایان آنکلس می‌ شود.

بلک ماسک، برای نخستین بار در سال۱۹۸۵ بود که در کامیک بتمن شماره ۳۸۶ ظاهر شد. نام اصلی این شخصیت شرور و قدرتمند در شهر گاتهام، Roman Sionis است. این شخصیت، جزء ثروتمندترین خانواده‌ های شهر گاتهام است که بسیار از شخصیت بروس وین یا همان بتمن متنفر است. جالب این است که بدانید، او ماسک خود را چوب تابوت پدر خودش ساخته است که برحسب یک حادثه، این ماسک همواره برروی چهره او می‌ ماند.

کارگردان فیلم Birds of Prey

نیاز به گفتن است که این فیلم به وسیله ی کارگردانی زن بنام Cathy Yan، تولید خواهد شد و این کارگردان جدیداً اظهار کرده است که فیلم Birds of Prey، با درجه سنی R (فقط بزرگسالان) در تاریخ ۷ ماه فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. براساس گفته‌ های کتی یان، فیلم‌ نامه این عنوان، سرشار از لحظات «طنز تلخ» است. شرکت برادران وارنر، امیدوار است که این فیلم مثل فیلم ابرقهرمانی و زنانه Wonder Woman، تبدیل به اثری موفق شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *