AIWAYS U5 شاسی بلند جدید چینی در راه نمایشگاه ژنو

نمایشگاه ژنو هر سال در ماه مارس برگزار می‌شود و در سال ۲۰۲۰ نیز باید تا مارس منتظر بمانیم این نمایشگاه بزرگ بین المللی اتومبیل برگزار شده و شرکت‌های بزرگ به نمایش جدیدترین محصولات خود بپردازند. در این بین شرکت چینی Aiways یک شاسی بلند الکتریکی معرفی خواهد کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

شرکت چینی Aiways می‌خواهد شاسی بلند الکتریکی U5 را به عنوان یک کراس اوور جذاب در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ رونمایی کند. نمایشگاهی که کمپانی‌های بزرگی در آن حضور یافته و به معرفی بهترین محصولاتشان می‌پردازند. U5 در آوریل سال ۲۰۲۰ برای فروش راهی بازار چین خواهد شد. البته برند چینی درصدد است تا اتومبیل الکتریکی خود را راهی بازار اروپا هم نماید. پیشتر شرکت Aiways نمونه چینی U5 را رونمایی کرد اما درصدد است طی نمایشگاه ژنو از نسخه اروپایی رونمایی به عمل آورد.

AIWAYS همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه جزئیات بیشتری از مدل تجاری نوآورانه اروپایی خود را فاش خواهد کرد. AIWAYS و شرکا وسیله‌ای بی نظیر برای داشتن وسیله نقلیه الکتریکی جدید را ارائه می‌دهند که تجربه مشتری اصلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

AIWAYS U5 شاسی بلند الکتریکی چینی

الکساندر کلوز ، مدیر اجرایی VP بین المللی در AIWAYS بیان داشت:

نمایشگاه اتومبیل ژنو یک نقطه عطف مهم برای AIWAYS است زیرا ما خبرهای بسیار هیجان انگیزی را در مورد برنامه‌های خود را برای اروپا اعلام خواهیم کرد. ما با ایجاد تجربه کاربری انقلابی جدید به لطفهمکاری بی سابقه با شرکا،  بهترین رقابت را خواهیم داشت.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم تا مشخص شود AIWAYS چگونه محصولی معرفی خواهد کرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *