درز اولین تصاویر رندر شده رسمی گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ را می توان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند به حساب آورد که هر سال محصولات جدیدی در این بخش معرفی می کند. سال جاری علاوه بر سری گلکسی اس ۱۰ که پرچمداران جالب توجهی بودند، پرچمداران دیگری هم در راه هستند که به عنوان سری گلکسی نوت ۱۰ شناخته می شوند.

در واقع سامسونگ می خواهد سال جاری برخلاف سال های قبل دو مدل گلکسی نوت ۱۰ معرفی کند که یکی از آنها نسخه استاندارد و دیگری نسخه پلاس نام دارد. به تازگی تصاویر رندر رسمی از گلکسی نوت ۱۰ در دو نسخه منتشر شده که آنها را در یک گزینه رنگی هفت رنگ و دیگری در گزینه رنگی مشکی نشان می دهد.

گلکسی نوت ۱۰ با دوربین اصلی چهارگانه، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۵، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تا ۱ ترابایتی، حافظه رم ۸ تا ۱۲ گیگابایتی و باتری بیش از ۴۰۰۰ میلی آمپری عرضه می شود.

رویداد رونمایی آن ۷ آگوست در بروکلین نیویورک است، همان شهری که هر سال سامسونگ برای رونمایی سری نوت رویدادی برگزار می کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و تاکنون با گزارش های مختلفی درباره سری گلکسی نوت رو به رو شدیم. گزارش هایی که هر یک به اطلاعات قابل توجهی اشاره داشته و نباید محدود دانست.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *