اپل واچ با حالت کودک و ردیاب خواب قابلیت های بیشتری پیدا می کند

شرکت اپل درصدد است تا هر سال ویژگی‌های جدیدتری را روی گجت پوشیدنی خود یعنی اپل واچ تعبیه کند. اخیرا گزارش شد که قابلیت سنجش اکسیژن خون بزودی به اپل واچ می‌رسد و حال اطلاعات بیشتری فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید.

به گزارش وب سایت ۹to5Mac ، اپل قصد دارد بزودی ویژگی‌هایی را برای گجت پوشیدنی خود در نظر گیرد که هم برای فرد و هم برای والدین گزینه بسیار مناسبی هستند. در حال حاضر برای اتصال آیفون به اپل واچ باید از یک گوشی هوشمند بهره گرفت و نمی‌توان چندین آیفون را به یک ساعت متصل کرد.

اکنون افراد کم سن و سال ممکن است آیفونی نداشته باشند تا اپل واچ را به آن متصل کنند و در این بین والدین ساعت را به آیفون خود متصل می‌کنند. به گزارش ۹to5Mac ، اپل قصد دارد حالت کودک یا Kids Mode را به Apple watch بیاورد تا کنترل والدین روی کودکان بیشتر شود.

اپل واچ با قابلیت‌های بهتر همراه خواهد شد

اپل واچ

تاکنون اگرچه اپل قابلیت‌های مختلفی در ساعت هوشمند مورد اشاره تعبیه کرده اما کاربران این ساعت هوشمند یک برنامه شخص اول ردیاب خواب روی ساعت خود ندارند. به گفته وب سایت ۹to5mac، اپل با سیستم عامل watchOS 7، در نهایت ردیاب خواب را به ساعت خود خواهد افزود. این موضوع نشان می‌دهد که بزودی صاحبان اپل واچ از ساعتی برخوردار خواهند شد که به کمک آن می‌توان به ردیابی خواب و کنترل بهتر آن دسترسی پیدا کرد.

این ویژگی‌ها در watchOS 7 و ساعت هوشمند Apple watch سری ۶ وجود خواهد داشت و بدون شک تجربه کاربری با نسل بعدی ساعت هوشمند اپل بسیار بهتر است. جزئیات کافی تاکنون از ساعت هوشمند نسل بعدی اپل منتشر نشد و انتظار داریم با تاخیر در معرفی آیفون ۱۲، این ساعت نیز در اواخر سال جاری معرفی و به بازار عرضه شود.

برند کوپرتینویی در تلاش است تا محصولات نوآورانه‌تری عرضه دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *