رونمایی ایران خودرو و سایپا از محصولات جدید با حضور رئیس جمهور

ایران خودرو همچنان به معرفی خودروهای جدید ادامه می دهد. در جدیدترین اقدام، این شرکت خودروسازی از پروژه K132 رونمایی کرده است. این خودروی جدید ایران خودرو ۹۳ درصد داخلی سازی شده است. با بروزنیوز همراه باشید.

این پروژه به همراه خودروی دنا پلاس اتوماتیک به عنوان دو محصول جدید ایران خودرو از سوی مدیرعامل آن، فرشاد مقیمی به رئیس جمهور معرفی شدند. علاوه بر ایران خودرو، سایپا نیز از دو خودروی جدید رونمایی کرده است. دو خودروی سدان و کراس‌ اوور سایپا با استفاده از پلتفرم ایرانی SP100 طراحی شده‌اند و قرار است در سال‌ ۱۳۹۹ به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شوند. مدل سدان این خودروها در چند تیپ مختلف و با موتور توربوشارژ و امکانات روز تولید خواهد شد.

مدل کراس‌ اوور انتهای سال آینده و در چند تیپ با بهره‌گیری از استانداردها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد. سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP100 را آغاز کرده و قرار است در ماه‌های آتی این محصول به بازار عرضه شود. سایپا قصد دارد در ۳ سال آینده از ۸ خودروی جدید رونمایی کند. سایپا یا ایران خودرو هنوز رونمایی رسمی از این اتومبیل ها نداشته و بزودی تبلیغات آنها آغاز می شود.

خودروهایی با طراحی آشنا

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *