رونمایی سونی از گوشی هوشمند میان رده Xperia L4

شرکت سونی با لغو رویداد MWC 2020 تصمیم گرفت محصول جدیدی را به عنوان یک میان رده به نام Xperia L4 معرفی کند. اسمارتفونی با طراحی بهبودیافته و مشخصات مناسب که با قیمتی ایده آل عرضه می‌شود. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند تازه معرفی شده Xperia L4 سونی دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی HD+ ناچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ بوده که وضوح تصویر خوبی را پخش می‌کند. پردازنده Helio P22 مدیاتک در کنار تراشه گرافیکی IMG PowerVR GE8320، قدرت پردازشی خوبی را رقم خواهند زد.

حافظه رم اکسپریا ال ۴ تنها ۳ گیگابایت بوده و با حافظه رم ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا عرضه خواهد شد. سیستم عامل آن اندروید ۹.۰ پای بوده و دوربین عقب سه گانه عمودی ۱۳/۵/۲ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شد.

 Xperia L4 سونی میان رده ای با طراحی ساده

دوربین سلفی یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است و سنسور اثرانگشت در بخش کناری Xperia L4 قرار گرفت. ابعاد دستگاه ۱۵۹*۷۱*۸.۷ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۷۸ گرم می‌رسد. در سایر مشخصه‌ها باید به پشتیبانی شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n، بلوتوث ۵.۰، ان اف سی و پورت USB-C اشاره کرد.

همچنین باتری ۳۵۸۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع نیز تدارک دیده شد. تازه وارد سونی در بهار ۲۰۲۰ با رنگ مشکی و آبی و بدون اعلام قیمت عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *