اپل طراح خود را از دست داد

جانی آیو یکی از طراحان افسانه ای اپل می باشد که از همان ابتدای فعالیت این کمپانی در کنار آن بوده و حضور پررنگی در موفقیت های کسب شده آن داشته است. جانی آیو در کنار استیو جابز فقید از افرادی هستند که نام و آوازه اپل با نام آن ها درهم آمیخته شده است. جانی حدود سی سال سابقه درخشان در این شرکت داشته و به عنوان مغز متفکر طراحی معروف ترین و محبوب ترین محصولات تولیدی اپل محسوب می شود. اما این فرد مهم و تاثیر گذار به نظر می رسد که پس از سه دهه، تصمیم به جدایی گرفته است.

جانی آیو که خود به صورت رسمی این خبر را اعلام کرده است، به همکاران خود در رابطه با دلایل جدایی اش از اپل را تاسیس شرکت طراحی مخصوص خود عنوان کرده است. به این ترتیب آیو با جدایی از این شرکت می تواند که مسیر جدیدی را در پیش روی خود ایجاد کرده و به تجربیات تازه ای دست یابد. البته که طرفداران محصولات اپل نباید نگرانی از بابت آینده محصولات تولید شده در این کمپانی نگرانی داشته باشند، چرا که از این پس اپل یکی از مشتریان بزرگ LoveFrom، به حساب می آید.

به دنبال پخش رسمی خبر جدایی آیو از تیم مرکزی اپل، تیم کوک به عنوان مدیر عامل این شرکت بیان داشته است که اپل از استعدادهای آیو به صورت مستقیم با پروژه های انحصاری او استفاده می کند. علاوه بر این آیو، از صبر و عملکرد فوق العاده تیم طراحی که ایجاد کرده است نیز بهره می بریم. پس از چندین سال همکاری نزدیک، خوشحالم که رابطه ما ادامه پیدا می کند. من به دنبال همکاری با آیو در آینده هستم.

اما جانی آیو نیز به این اتفاق واکنش نشان داده و با انتشار کردن نوشته ای گفت که پس از نزدیک به ۳۰ سال و انجام پروژه های بی شمار، من بیشتر به این موضوع افتخار می کنم که موفق به ایجاد یک تیم فوق العاده در اپل شده ام. این تیم هم اکنون بسیار قدرتمندتر از گذشته است. تیم طراحی اپل از این پس با سرپرستی Evans Hankey و Alan Dye به کار خود ادامه می دهد. به این ترتیب هیچ نگرانی از این بابت وجود نداشته و اپل قدرتمندتر از همیشه به مسیر ایجاد شده خودش ادامه خواهد داد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *