نخستین تصویر گلکسی واچ اکتیو ۲ فاش شد

در روزهای اخیر خبرهایی از ارائه نسل دوم ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ در رسانه ها منتشر شد که گویا این خبرها به زودی به حقیقیت خواهد پیوست. ساعاتی پیش تصویری از این ساعت هوشمند در شبکه های اجتماعی پخش شد که نشان می دهد، سامسونگ بسیار جلوتر از شنیده ها بوده و به نظر می رسد که گلکسی واچ اکتیو ۲ در حال گذراندن مراسل تست و بررسی است. اما این درحالی می باشد که هنوز ۶ ماه از عرضه اولین نسل گلکسی واچ اکتیو نگذشته و به دلیل محبوبیت بالای آن در میان کاربران به سرعت توانسته است که فروش خوبی را بدست آورد.

براساس تصویری که به واترمارک Sam Mobile TV مزین گردیده است، نسل دوم از ساعت های هوشمند اکتیو سامسونگ در دو اندازه ۴۰ میلی متر و ۴۴ میلی متری عرضه می شود که البته یکی از این نسخه ها به شبکه ارتباطی LTE نیز مجهز خواهد شد. گفتنی است که نسخه بزرگ تر این ساعت به این فناوری مجهز شده و دارای یک باتری با ظرفیت ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی به منظور تامین انرژی لازم است. البته این باتری نسبت به باتری نسخه وای فای، ۲۳۷ میلی آمپر ساعت بزرگتر است. همچنین باید بدانید که این ساعت هوشمند با نسل قبلی خود و تمامی ساعت های هوشمند سامسونگ دارای یک تفاوت اصلی خواهد بود و آن نیز این می باشد که گلکسی واچ اکتیو فاق چرخان است.

علاوه بر این موضوع برخی از تغیییرات کوچک نیز در این محصول اعمال شده است که آن را نسبت به گذشته متفاوت خواهد کرد. دکمه هوم در نسخه جدید دارای حلقه ای قرمز به دور خود است. در پشت ساعت و دور سنسور ضربان قلب، لبه ای تعبیه شده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *