میزو ۱۶ ایکس اس محصول جدید چینی ها بزودی معرفی می شود

TENAA به جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی میزو یعنی میزو ۱۶Xs، با شماره مدل M926Q تاییدیه داد و مشخصات آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. براساس گفته‌های TENAA این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی بوده که این نمایشگر از فناوری AMOLED پشتیبانی می‌کند و از رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است. مهم‌ترین جزء این دیوایس یعنی پردازنده آن، ۸ هسته‌ای بوده که از فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و ۶ گیگابایت رم برخوردار است. درضمن کمپانی میزو برای جدیدترین گوشی هوشمند خود سیستم‌عامل اندروید پای را در نظر گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم میزو ۱۶Xs از یک دوربین سه گانه برخوردار است. دوربین سه گانه این دیوایس از سنسورهای ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین سلفی آن نیز دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

حسگر اثر انگشت این دیوایس در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است دقیقا مانند سایر گوشی‌های چینی که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند. البته این دیوایس فاقد درگاه کارت حافظه خارجی است از این‌رو کاربران تنها قادرند تا از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این دیوایس استفاده کنند.

میزو ۱۶Xs با یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و در رنگ‌های مشکی گرادیانی و آبی مرجانی روانه بازار خواهد شد. البته کمپانی میزو درمورد تاریخ عرضه این دیوایس به بازار صحبتی نکرده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *