سونی از اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت پرده برداشت

امروز سونی، دو تلفن هوشمند جدید، ایکس زد ۲ (Xperia XZ2) و ایکس زد ۲ کامپکت (XZ2 Compact)، را به بالای فهرست سری پرچم‌دار خود افزود. هر دو مدل که بر مبنای مفهوم آوردن همه‌جانبه‌ترین تجربهٔ سرگرمی تاکنون ساخته شده‌اند، پیشرفت‌های بسیار بزرگی در دوربین، نمایشگر و فناوری صدا و همچنین طراحی جدید زیبایی برای جای گرفتن بی‌نقص در کف دست، ارائه می‌کنند. در ادامه همراه باشید.

هیده‌یوکی فورومی، معاون فروش و بازاریابی جهانی Sony Mobile Communications گفت: «اگر سرگرمی اولویت شما باشد، پس Xperia XZ2 و XZ2 Compact ما، تلفن هوشمند شماست. از فناوری کلاس جهانی درون تا طراحی جدید و پیشرفتهٔ آن‌ها، این تلفن‌های هوشمند هرآنچه نیاز دارید و احتمالاً فراتر از نیازتان را برآورده می کنند. ما با محصولات جدید برای ضبط فیلم، تماشا و گوش‌دادن به موسیقی، مرزهایSony را درنوردیده‌ایم و سرگرمی را به حد نهایت رسانده‌ایم»

سونی ایکس زد 2 و 2 کامپکت

Xperia XZ2 پرچم‌دار ما با داشتن نمایشگر بزرگ‌تر ۵٫۷ اینچی ‎HDR Full HD+‎ با نسبت ابعادی ۱۸:۹‏۲برای غرق شدن در فیلم‌ها و محتوای مورد علاقه با رنگ‌ها و وضوح متمایز، تجربهٔ تماشای شما را به حد نهایت می‌رساند. همچنین به‌غیر از اینکه می‌توانید محتوای موجود HDR را با استفاده از فناوری تلویزیون‌های‎ Sony BRAVIA®‎ تماشا کنید، ‎ X-reality™‎ برای موبایل محتوای معمولی را به کیفیتی نزدیک به دامنهٔ پویای بالا (HDR) ارتقا می‌دهد تا بتوانید حتی زمانی که ویدیوهای آنلاین را تماشا می‌کنید، کیفیت بهتری مانند تجربهٔ فیلم سینمایی داشته باشید.
XZ2 که برای ارائهٔ نهایت تجربهٔ سرگرمی بی‌همتا آماده شده است، تجربهٔ لمسی جدیدی را ارائه می‌نماید و حس ادارکی لامسه را افزوده است تا بتوانید تجربهٔ دیداری‌تان را لمس کنید. این تلفن هوشمند با استفاده از فناوری جدید سیستم لرزش پویای Sony که داده‌های صوتی را تحلیل می‌کند و به شما امکان لمس تحرک در دستانتان را می دهد، به فیلم‌ها، بازی‌ها و ویدیوهای شما جان می‌بخشد. به‌لطف بلندگوهای استریوی قدرتمند روبه‌جلوی XZ2، می‌توانید ویدیوهای موردعلاقه‌تان را با دوستان به اشتراک بگذارید. این بلندگوها که به فناوری صدای فراگیر جلوی S-Force مجهزاند، پرطنین‌ترین بلندگوهای Xperia تا به امروز هستند.

کیفیت بالای صدا هم با استفاده از تخصص Sony با صدای اصیل با وضوح بالا۳ همراه با فناوری DSEE HX برای ارتقاء کیفیت، ارائه می‌شود. به‌لطف فناوری Bluetooth ارتقایافتهٔ LDAC که صدایی نزدیک به صدای باوضوح بالا۴ ارائه می‌کند، کیفیت صدا زمانی که به هدفون یا بلندگوهای استریو متصل می‌شوید، تضمین شده است.

قابلیت‌های عکس و ویدیو تا حد نهایت

دوربین ‎ Motion Eye™‎به حد نهایت رسانده شده و با نخستین ضبط فیلم ۴K HDR در یک تلفن هوشمند ارتقاء پیشگامانه‌ای یافته است.
اکنون می‌توانید وقایع را با وضوح، جزئیات و رنگ‌های واقعیِ شگفت‌انگیز ثبت کنید و به اشتراک بگذارید یا برای تماشای دوبارهٔ صحنه‌های مشابه دنیای واقعی، در تلویزیون سازگار HDR یا YouTube آپلود کنید. سرعت ضبط ویدیو با حرکت بسیار آهسته نیز به ۹۶۰ فریم در ثانیه افزایش یافته و اکنون امکان ضبط با کیفیت Full HD فراهم آمده است تا بتوانید لحظه‌های شگفت‌انگیزتان را جذاب‌تر کنید. دوربین ‎ Motion Eye™‎ با قابلیت‌های کنترل هوشمندش مانند ضبط پیش‌بینی‌کننده با تشخیص لبخند و حرکت، فوکوس خودکار پی‌درپی و فوکوس خودکار پیش‌بینی‌کننده، امکان عکس‌برداری عالی‌ای را که از Xperia انتظار دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌لطف این قابلیت‌های پیشرفته، راه‌اندازی و ثبت سریع، دیگر هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد.

رنامهٔ سه‌بعدی‌ساز برای شیوه‌ای به‌معنای واقعی بی‌همتا و هیجان‌انگیز برای ثبت خاطرات، اکنون با انعطاف‌پذیری بیش از پیش برای اسکن سه‌بعدی در دسترس است. با این برنامه نه‌تنها می‌توانید در کمتر از یک دقیقه با استفاده از دوربین اصلی از اشیاء یا چهرهٔ دوستانتان اسکن سه‌بعدی بسازید، بلکه حالا می‌توانید با استفاده از دوربین جلویی از خودتان هم اسکن سه‌بعدی بگیرید و به سلفی سه‌بعدی خودتان جان ببخشید و این، امکانات بی‌پایانی را در جهان آواتارهای سه‌بعدی در اختیارتان قرار می‌دهد. پردازش پس از اسکن سه‌بعدی، اکنون در دسترس است تا اسکن‌هایی با کیفیت بهتر از قبل ایجاد کند. علاوه بر این وقتی کار اسکن کردن یا سلفی‌گرفتن تمام شد، می‌توانید آن را مستقیماً از برنامهٔ سه‌بعدی‌ساز در گاهنمای فیس‌بوکتان پست کنید.

طراحی خیره‌کنندهٔ جدید

همهٔ این تجربه‌های بی‌نظیر در بدنه‌ای با تجلی طراحی جدید جای داده شده است که با سطحی از شیشهٔ سه‌بعدی سیال، شکلی یکپارچه را ایجاد می‌کند و به آسانی و راحتی در دست جای می گیرد.

این طراحی برازنده از بیرون مستحکم است و از شیشهٔ Corning® Gorilla® Glass 5 و قاب فلزی برای افزودن دوام بیشتر و حسی زیبا و ممتاز ساخته شده است. چهار پرداخت متمایز آن به‌لطف شیشهٔ زیبا و جریان نور، بازتابی زیبا و درخششی از هر زاویه را ارائه می‌کند. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای سیال، مشکی سیال، سبز سیر و صورتی خاکستری عرضه می‌شود. XZ2 با داشتن گواهی IP65/IP68۵، برای پایداری در مقابل پاشش و ریزش آب طراحی شده است. بنابراین نیازی نیست هنگام پاسخ دادن به تلفن زیر باران، مردد شوید.

عملکرد پیشرفته تا حد نهایت

XZ2 به پلتفورم پیشرفتهٔ Qualcomm® Snapdragon™ ۸۴۵ همراه با X20 LTE برای موبایل مجهز است که تجربهٔ کاربری همه‌جانبه‌ای را با سرعت اتصال بسیار بالا (۱٫۲ گیگابیت در ثانیه) از طریق نسل دوم راهکارهای گیگابابیتی LTE، ارائه می‌کند. از این رو کاربران می‌توانند در عین لذت‌بردن از سبک زندگی مدرن، کار یا تفریح کنند. به‌عنوان مثال می‌توانید با دانلود فوق سریع، یک قسمت از سریال تلویزیونی را تنها در ۲۰ ثانیه۶ دانلود کنید.

با این همه قابلیت در سرعت و عملکرد، به باتری‌ای نیاز دارید که شما را ناامید نکند و XZ2 بی‌چون‌وچرا این انتظار را برآورده می‌سازد. XZ2 با داشتن باتری بزرگ ۳۱۸۰ میلی‌آمپرساعتی و بیشترین کنترل‌های صرفه‌جویی در نیرو به‌لطف پلتفورم Qualcomm® Snapdragon™ ۸۴۵ برای موبایل، استفادهٔ بدون نگرانی در تمام طول روز را امکان‌پذیر می‌کند. به‌جز این‌ها قابلیت‌های مفید باتری Xperia هم هست. قابلیت‌هایی مانند Smart Stamina‏، حالت STAMINA به‌علاوهٔ Battery Care۷ و فناوری شارژ تطابق‌پذیر Qnovo که به سلامت‌ماندن باتری برای ارائهٔ دورهٔ عمر طولانی‌تر کمک می‌کند.

برای شارژکردن آسان می‌توانید از پایهٔ شارژ بی‌سیم (WCH20۸) و دیگر شارژرهای سازگار با Qi هم استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است XZ2 خودتان را روی پایه قرار دهید تا بدون نیاز به وصل کردن به پریز برق شارژ شود.

ایکس زد 2 کامپکتXperia XZ2 Compact

XZ2 Compact تلفن هوشمند ممتاز جمع‌ و جور در سری پرچم‌دار Xperia است که همهٔ قابلیت‌های فوق‌العادهٔ تلفن‌های بزرگ‌تر را در خود دارد. این گوشی با نمایشگر ۵ اینچی‎ HDR Full HD+‎ با نسبت ابعادی ۱۸:۹، سرگرمی صفحات بزرگ را به کف دستان شما می‌آورد و این گوشی را به جمع‌وجورترین تلفن هوشمند ۵ اینچی۹ بدل می‌کند. XZ2 Compact با نمایشگر بزرگ و نیز بلندگوهای استریوی قدرتمندش، نهایت دستگاه سرگرمی جمع‌وجور است.

این تلفن هوشمند همچنین دارای چندین قابلیت جدیدی است که در برادر بزرگش XZ2 یافت می‌شود. مواردی مانند همهٔ ارتقاهای ‎ Motion Eye™ در سال ۲۰۱۸ شامل سه‌بعدی‌ساز برای سلفی و حرکت بسیار آهستهٔ Full HD و همچنین ثبت عکس‌های عالی. XZ2 Compact به فناوری‌های ارتقاء کیفیت صوتی مانند صدای با وضوح بالا و بلندگوهای روبه‌جلوی استریو برای ارائهٔ نهایت سرگرمی، مجهز است. این تلفن هوشمند کوچک و در عین حال قدرتمند، با جدیدترین و سریع‌ترین پلتفورم Qualcomm® Snapdragon™ ۸۴۵ تجهیز شده است.
XZ2 Compact که برای کمال مطلوب صنعتگری شده است، همان فلسفهٔ طراحی XZ2 را با بدنهٔ قوس‌دار زیبا دارد که بهترین راحتی ممکن را در دستان شما قرار می‌دهد. طراحی بیرونی مستحکم شامل Corning® Gorilla® Glass 5، پلی‌کربنات درجهٔ سختِ ضد خش، IP65/IP68 و فریم فلزی، دوام این گوشی را تضمین می‌کند. این گوشی در ۴ رنگ زیبا با پرداخت مات عرضه می‌شود: نقره‌ای سفید، مشکی، سبز خزه‌ای و صورتی مرجانی.

لوازم جانبی

طیفی از لوازم جانبی سازگار شامل کاورهای شیک لمسی و کاور شیک پایه‌دار در رنگ‌های مشابه برای هر دو مدل در دسترس است. علاوه بر این، لوازم جانبی شارژ، مانند پایهٔ شارژ بی‌سیم (WCH20) ۱۰ برای شارژ سریع و آسان و شارژر سریع UCH12W که تنها با چند دقیقه اتصال ساعت‌ها شارژ باتری را در اختیار می‌گذارد، هم در دسترس خواهد بود. هدست دوکارهٔ USB و ‏Bluetooth®‏ مدل (SBH90C) به شما امکان می‌دهد از موسیقی و مکالمهٔ بی‌سیم با کیفیت بالا لذت ببرید و در عین حال امکان اتصال کابل USB Type-C™‎ صدای با وضوح بالا را مستقیماً از خروجی دیجیتال USB امکان‌پذیر می‌کند. این اتصال همچنین وقتی که هدست را به گوشی Xperia متصل می‌کنید، آن را شارژ می‌کند. بنابراین می‌توانید اگر باتری‌تان کم است اتصال با کابل را جایگزین اتصال بی‌سیم کنید.
هدست استریوی گوش-باز (STH40D) سبکی و راحتی گوش‌دادن دوگانه را امکان‌پذیر می‌کند و Xperia Ear Duo از راهبری Sony در تجهیزات صوتی برای ارائهٔ هدفون استریوی «گوش-باز» بهره می‌گیرد تا بتوانید در عین گوش دادن به موسیقی، دسترسی به اطلاعات و ارتباط برقرار کردن، هم‌زمان صدای محیط پیرامونتان را هم بشنوید. یک کابل دو به یک Type-C™‎ مدل (EC270) هم برای لذت‌بردن از موسیقی با اتصال به هدفون‌های سیم‌دار و شارژ هم‌زمان تلفن وجود دارد. لطفاً برای اطمینان از در دسترس بودن با اپراتور و فروشگاه‌های محلی‌تان تماس بگیرید.

زمان عرضه

Xperia XZ2 و XZ2 Compact از مارس ۲۰۱۸ در بازارهای جهانی در دسترس خواهند بود و با Android™ ۸.۰ Oreo عرضه خواهند شد.

پیش‌نمایش نوآوری در فناوری دوربین

ما در Sony، می‌دانیم که چقدر داشتن دوربین پیشرفته در تلفن‌های هوشمند مهم است. بنابراین به فراتربردن مرزهای امکانات موجود ادامه می‌دهیم. ما در کنگرهٔ جهانی موبایل فناوری دوربین با حساسیت بسیار بالا را که امکان دیدن چیزهایی را فراهم می‌کند که تاکنون شدنی نبوده شامل عکس‌هایی در نور بسیار کم، به نمایش می‌گذاریم. Sony با پردازشگر جدید ترکیب سیگنال تصویری دوربین دوگانه که به‌تازگی طراحی کرده‌ است و حساسیت بی‌سابقهٔ ISO 51200 برای عکس و ISO 12800 برای فیلم دارد، امکان ثبت تصاویر در شرایط بسیار تاریک را فراهم آورده است. این میزان حساسیت در حال حاضر تنها برای دوربین‌های حرفه‌ای با لنز قابل تعویض وجود دارد. حساسیت بسیار بالا به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی روشن‌تر با نویز و تاری کمتر بگیرند. این نوآوری بزرگی در فناوری برای برآوردن خواستهٔ دوستداران دوربین است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *