میان ‌رده ویوو Y3 با دوربین سه گانه معرفی شد

جدیدترین تولید شرکت ویوو، گوشی های هوشمند Y3 می باشد. ویوو Y3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۳۵ اینیچی است که وضوح تصویری اچ دی ۱۵۴۴ در ۷۲۰ پیکسل را با نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ را ارائه می کند. پنل جلویی دستگاه در قسمت بالایی خودش شاهد حضور بریدگی قطره ای به منظور حضور دوربین سلفی ، است که به لطف طراحی ظریف و با حاشیه های باریک، توانسته است که به میزان ۸۹ درصد از قسمت جلویی را پوشش دهد.

این گوشی هوشمند در قسمت مرکزی خودش یک تراشه ۸ هسته ای مدیاتک هلیو پی ۳۵ را جای داده است که با حداکثر کلاک ۲.۳ گیگاهرتزی وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. برای پردازش کارهای گرافیکی نیز از چیپست PowerVR GE8320 با سرعت ۶۸۰ مگاهرتز استفاده شده است. درکنار پی ۳۵، ویوو ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی فایل ها را نیز درنظر گرفته اکه البته کاربران با استفاده از کارت حافظه خارجی می توانند این میزان را افزایش دهند.

این شرکت چینی در این مدل از گوشی های خود تصمیم به استفاده کردن یک سیستم دوربین سه گانه گرفته است که از سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض با پوشش ۱۲۰ درجه ای و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج تشکیل شده است. همچنین برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی نیز یک دوربین با کیفیت ۱۶ مگاپیکیسل و دریچه دیافراگم f/2.0 درنظر گرفته شده است. گفتنی است که Y3 به صورت پیشفرض به اندروید پای و رابط کاربری Funtouch OS 9 مجهز گردیده و دارای جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا و سنسور تشخیص اثر انگشت می باشد.

از دیگر نقاط قوت این محصول می توان به وجود باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد که از شارژ سریع Dual Engin نیز پشتیبانی می کنئد. گفتنی است که ویوو Y3 در رنگ های آبی و صورتی و آبی روانه بازار خواهد شد و خریداران برای به دست آوردن چیزی در حدود ۲۱۶ دلار بایستی که پرداخت کنند.البته هنوز تاریخی برای عرضه رسمی در بازار های خارج از چین برای این گوشی هوشمند اعلام نشده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *