آیفون ۹ یا آیفون SE 2 سال جاری عرضه می شود

ما انتظار داریم که آیفون جدید SE 2 قبل از پایان ماه مارس به بازار عرضه شود ، همچنین شایعاتی درباره نسخه دوم این گوشی نیز شنیده ایم ، شایعات قبلی حاکی از آن بود که این نسخه بزرگتر در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این شایعه ای را شنیدیم مبنی بر اینکه اپل ممکن است آیفون SE 2 را به عنوان آیفون ۸ معرفی کند، طراحی این گوشی بر اساس آیفون ۸ خواهد بود. ظاهراً آیفون SE 2 با نمایشگر بزرگتر معرفی می شود ، بنابراین فرض می کنیم اینگونه باشد و با نام آیفون ۹ پلاس رونمایی گردد.

طبق گزارشی اخیر ، اپل در نظر دارد امسال هر دو گوشی جدید را راه‌اندازی کند ، این خبر در گزارشی از Digitimes منتشر شده است. آخرین خبرهای رسیده از زنجیره تأمین این شرکت می گوید که اپل احتمالاً مدل دیگری مبتنی بر صفحه نمایش LCD را برای آیفون خود که سال ۲۰۲۰ عرضه می شود، در نظر می گیرد. این عضو جدید نسخه به روز شده ای است که به طور گسترده ای گمانه زنی شده است. آیفون SE 2که دارای نمایشگر ۵.۵ یا ۶ اینچی خواهد بود و  از پنل LCD بهره می برد.

گفته شده در اوایل ۲۰۲۱ یا اواخر ۲۰۲۰ باید شاهد رونمایی آن باشیم. بنابراین باید پیش بینی کرد یکی از مدل ها مارس ۲۰۲۰ و دیگری در سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *