ژاکتی با عنوان “منو تنها بزار”

تغییرات در همه مشاغل

با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و ایده های مختلف، هروز شاهد تغییرات در تمامی حوزه ها می باشیم، به گونه ای که حتی در طراحی لباس ها نیز تاثیر گذاشته شده و به اصطلاح به سمت کاربردی شدن پیش می رود.
دراین مطلب برای شما از ژاکتی را معرفی  می کنیم که در عین سادگی به طرز غیرقابل باوری به یکی از پروفروش ترین ایده های لباس تبدیل شده است، طراحی آن به گونه ای است که دارای یک زیپ است که بالای سرتان بسته می شود.
وانگ - طراح لباس
وانگ – طراح لباس
روث گریس وانگ (Ruth Grace Wong) طراح این لباس در ابتدا به عنوان یک شوخی تصویری از خودش به همراه این لباس در اینترنت منتشر کرد، و بعد از مشاهده استقبال کاربران از این ژاکت تصمیم به طراحی و دوخت این مدل لباس جدید  کاربردی کرد، که علاوه بر اینکه این لباس به دلیل این ویژگی از نظر مشتریان کاربردی محسوب شده، در عین حال بسیار از آن راضی بوده اند و احساس راحتی کرده اند.

موارد استفاده

وانگ می گوید: اگر شما حوصله صحبت کردن با دیگران را ندارید کافیست با خرید این سویشرت زیپ بالای سرتان را بکشید و در کمال آرامش استراحت نمایید، همچنین در ادامه خاطرنشان کرده که شما می توانید از آن به عنوان یک پوشش مناسب برای خواب استفاده کنید، چون هم از گرما سر شما را گرم کرده هم نور کمتری به صورت شما میرسد که به راحتی می توانید استراحت نماید. در زیر تصاویری از این ژاکت را ملاحظه نمایید:

این لباس شاید کمی عجیب باشد ولی در آن احساس راحتی می کنید و کاربرد خوبی دارد.

البته باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشیم که این لباس اگر در حالت عادی نیز پوشیده شود به مانند یک ژاکت زیبا و منطبق با مد روز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت “منو تنها بزار” ۸۸ دلار است، که به گفته فروشنده با بدن شما فیت و باید با آب سرد شسته شود.

در ادامه شما به تماشای ویدیوی معرفی این محصول دعوت میکنیم.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *