اپل پس از گذشت یک دهه دومین بازی آیفون را بر روی اپ استور قرار داد

۱۰ سال پیش بود که کمپانی اپل اولین بازی خود را که Texas Hold ‘Em نام داشت برای آیفون منتشر کرد اما پس از انتشار این بازی دیگر خبری از انتشار بازی دیگری برای آیفون توسط اپل نشد تا اینکه این کمپانی به تازگی دومین بازی خود را برای آیفون بر روی اپ استور قرار داد.

دومین بازی آیفون که پس از ۱۰ سال منتشر شده و بر روی اپ استور قرار گرفته است، اثری است که بازیکنان در آن وارن بافت را که سومین فرد ثروتمند جهان است به چالش می‌کشند. جالب است بدانید که دومین بازی آیفون از دوران نوجوانی وارن بافت الهام گرفته است چراکه شغل او در دوران نوجوانی پخش روزنامه‌ها بوده جالب است بدانید که وارن بافت خیلی به این شغل علاقه‌مند بوده تا جایی که بعدها هم‌زمان با جلسات سالیانه سهام‌داران شرکتش مسابقه پرتاب کاغذ را برگذار کرده است.

مطمعنا متوجه شده‌اید که روند این بازی به‌گونه‌ای است که بازیکن باید تا جایی که می‌تواند روزنامه‌ها را پرتاب کند دقیقا مانند بازی انگری بردز که کاربر با کشیدن انگشت و نشانه‌گیری پرنده‌ه‌ها را پرتاب می‌کرد. درواقع  هر چه میزان پرتاب روزنامه‌ها طولانی‌تر باشد امتیازی که کاربر در هر مرحله کسب می‌کند بیشتر خواهد بود.

بنابراین در این بازی هیچ خبری از مبارزه و رقابت با بازیکنان دیگر نیست چراکه تنها یک بازیکن باید در کل روند بازی سعی کند روزنامه‌ها را تا جایی که می‌تواند پرتاب کند از این‌رو شاید به نظر شما بازی ناامیدکننده و کسل‌آوری باشد اما به هر حال این بازی دومین بازی کمپانی اپل برای آیفون پس از گذشت ۱۰ سال است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • اپل پس از گذشت یک دهه دومین بازی آیفون را بر روی اپ استور قرار داد