رونمایی چینی ها از شاسی بلند جدید Lynk & Co 05

شرکت چینی  Lynk & Co که در واقع برند زیرمجموعه جیلی محسوب می شود، به تازگی از شاسی بلند کوپه خود به نام  Lynk & Co 05 رونمایی کرد. این مدل برای بازار چین در نظر گرفته شده و اوایل ۲۰۲۰ نیز به این بازار وارد می شود.

لینک اند کو قصد دارد محصول جدید را کنار ۴ مدل دیگر کراس اوور و سدان در بازار چین عرضه دارد. در طراحی ظاهری آن باید به کاپوت جلو بلندتر و زبان طراحی شبیه به نسخه های دیگر اشاره کرد. ستون C ضخامت بیشتری داشته و دارای طراحی ترکیبی یک کراس اوور و کوپه هستیم.

چهره زیبایی توسط لینک اند کو برای Lynk & Co 05 پیشرفته در نظر گرفته شده است. خروجی اگزوز دوگانه، دیفیوزر برای قسمت جلو و عقب، رینگ های آلومینیومی پنج پره، باله عقب و برخی دیگر از ویژگی های ظاهری این کراس اوور هستند.

این خودرو از پلتفرم CMA ولوو برخوردار است و با سیستم فنی هیبریدی که شامل پیشرانه ۲ لیتری ۲۵۱ اسب بخاری شده و از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک می شود، عرضه خواهد شد.

کابین داخلی بسیار مدرن بوده و صفحات لمسی گسترده ای را دربرمی گیرد. یک فرمان نسبتا دایره در این مدل وجود دارد و یک صفحه نمایش دیجیتال ۱۲.۱ اینچی لمسی مدرن هم در روی داشبورد تعبیه شد.

جزئیات تکمیلی چون قیمت و تاریخ دقیق عرضه مشخص نشد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *