اپل ممکن است به زودی خبر از ساخت یک نسخه جدید از AirPods Pro بدهد

گزارش جدید یک رسانه تایوانی ادعا می کند که یک شرکت از همان کشور ممکن است برای کمک به تولید AirPods Pro Lite آینده کمک کند. تصور می شود این دستگاه ها نسخه ای مقرون به صرفه تر از هدفون های TWS اپل است و در اواسط سال ۲۰۲۰ عرضه می شوند. با بروز نیوز همراه باشید.

اپل تاکنون ۲ نسل از هدفون های TWS خود، AirPods را منتشر کرده است. اولی حتی با یک مورد شارژ بی سیم، تغییر یافته و باعث گرانتر شدن قیمت آنها شده است. اکنون، گزارشی در DigiTimes نشان می‌دهد که مورد دوم نیز در حال تهیه نوع دیگری است، اگرچه دقیقاً در همین راستا نیست. این اکسسوری جدید شایعه می‌شود که Airpods Pro Lite نامگذاری شده است، نامی تازه که به ماهیت بودجه بیشتری نسبت به ونسخه پیشین آن اشاره دارد. این گزارش همین موضوع را نشان می‌دهد، و اینکه این لوازم جانبی جدید ممکن است از ژوئن سال ۲۰۲۰ یا به بعد در دسترس باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که ممکن است آنها با قیمت‌های قبلی این هدفون عرضه می‌شوند، یا قیمت آنها متفاوت خواهد بود.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که AirPods Pro Lite احتمالا به این شکل خواهد بود.

DigiTimes همچنین ادعا می کند که این موضوع به تایوان مربوط می‌شود زیرا (Universal Scientific Industrial (USI، یک کمپانی مستقر در منطقه، ممکن است توافقی برای تهیه بسته های سیستم (SiP) به اپل برای هدفون های جدید خود داشته باشد. اگر چه این شرکت ظاهرا هنوز در حال رقابت با دیگران مانند Murata ، JCET و Amkor (تامین کننده فعلی SiP برای AirPods Pro) برای این قرارداد است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *