آداپتور صوتی اسنشال فون

جک هدفون

اسنشال تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جک هدفون را از گوشی‌های خود حذف کرده و به جایش، نوعی آداپتور صوتی خاص را طراحی کرده که حالا مورد تایید FCC قرار گرفته است.

اسنشال

معضلات

یکی از مشکلات گوشی‌های هوشمند امروزی آن است که در بسیاری از آنها، سازندگان شروع به حذف جک هدفون کرده‌اند. تصور می‌کنیم که در چند سال آینده که هدفون‌های بی‌سیم مرسوم و متداول شوند، این مسئله حذف جک هدفون دیگر مشکلی نخواهد بود اما در حال حاضر، بسیاری از کاربران هستند که با هدفون‌های دارای سیم کار می‌کنند و این بدان معناست که باید آداپتور و یا دانگل‌های لازم را برای این ارتباط خریداری کنند.

آداپتور صوتی اسنشال فون

اسنشال فون یکی از شرکت‌هایی است که به حذف جک هدفون پرداخته، اما این شرکت پیش از این اعلام کرده که طرح‌هایی برای اضافه کردن نوعی تجهیزات ماژولار دارد که باعث می‌شود که این جک هدفون به گوشی‌ها بازگردد. خبر خوب این است که به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود و این امر به لطف FCC روی می‌دهد که تاییدیه آن را صادر کرده است.

در صورتی که برای اولین بار است که در مورد این تجهیزات می‌شنوید، این نوع تجهیزات ماژولار که نوعی آداپتور صوتی HD است، برای گوشی اسنشال همچون جک هدفون عمل می‌کند. شاید این مسئله کمی احمقانه به نظر بیاید، چرا که یک دانگل تبدیل USB-C به ۳.۵ میلی‌متری باید این کار را انجام دهد، اما در اینجا نوعی تفاوت وجود دارد و آن این است که تجهیزات مورد نظر از صدای MQA پشتیبانی می‌کند که اصولا نوعی استاندارد صدا با رزولوشن بالا است که در دستگاه‌های پخش موسیقی وجود دارد.

البته هر کسی هم نیاز به این تجهیزات نخواهد داشت، اما برای آنهایی که به سطح صدای با کیفیت بسیار بالا علاقه دارند، این تجهیزات بسیار مناسب است و می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. البته هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه ارائه نشده، اما امیدواریم که قیمت چندان بالایی نداشته باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *