جان کرازینسکی خواهان ساخت دوباره سریال The Office است

جان کرازینسکی (John Krasinski) که طرفداران سریال The Office آن را با نام جیم هالپرت (Jim Halpert) می‌شناسند؛ خواهان ساخت قسمت ویژه از این سریال است. با بروزنیوز همراه باشید.

سریال The Office را می‌توان یکی از بهترین ساخته‌های هالیوود در سبک طنز و کمدی دانست. خیلی‌ها بر این باورند که سریال The Office به مراتب بهتر از سریال‌های هم ژانر خود مانند سریال Friends عمل کرده است و داستانی به مراتب بهتر و غنی‌تر از آن را به مخاطب ارائه می‌کند.

چندی پیش خبری مبتنی بر ساخت دوباره سریال Friends در قالب یک قسمت ویژه توسط همان تیم بازیگران قدیمی منتشر شد. حال یکی از بازیگران سریال The Office نیز نسبت به ساخت قسمت ویژه از این سریال حمایت کرده است.

جان کرازینسکی در مصاحبه‌ای که اخیرا با رسانه Esquire داشته گفته است که سریال The Office معنای حقیقی دنیای اوست. جان می‌گوید که خیلی‌ها دربرخورد اولیه، وی را «جیم از سریال The Office» خطاب می‌کنند.

«سریال The Office واقعا همه چیز من بود. به معنای دیگه شروع و پایان من. من مطمئنم که در پایان هر کاری باز هم با نام جیم شناخته می‌شوم. این سریال اولین تجربه من در هالیوود بود. اولین خانواده‌ای خلاقی که تا حالا داشت. بنا به بسیاری دلایل، آن‌ها همیشه مهم‌ترین افراد در مهم‌ترین تجربه حرفه من بودند. بنابر این، بله، اگه آن‌ها دوباره برگردند من واقعا عاشقانه انجام می‌دهم.»

چندی پیش نیز سرویس استریم NBC که با نام Peacock شناخته می‌شود، سریال The Office را به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار از شبکه نت‌فلیکس (Netflix)خریداری کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده، این شبکه اینترنتی کار خود را از سال ۲۰۲۱ شروع خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سریال
  • جان کرازینسکی خواهان ساخت دوباره سریال The Office است