گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ XL چندروز زودتر از معرفی رسمی فروخته شد

دستاورد جدید گوگل

سرانجام گوگل در روز سه شنبه (هفدهم مهر) گوشی‌های پیکسل ۳ خود را رونمایی خواهد کرد. انتظار میرود که هر دو گوشی پس از معرفی شدن در رویداد مطبوعاتی برای فروش گذاشته شوند. اگر چه، به این معنی نیست که همین حالا نمی‌توانید گوگل پیکسل ۳ را در فروشگاه‌ها بخرید. دوباره، یک خرده فروشی هنگ کنگی به مدت چند روز تعداد زیادی از گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ XL را به فروش رسانده است.

گوگل

گوشی جدید گوگل پیکسل ۳

چند روز پیش، بررسی گوشی جدید گوگل پیکسل ۳ را که در هنگ کنگ انجام شد دیدیم، با اینکه چند روز به معرفی رسمی این گوشی در مراسمی که گوگل برای آن تدارک دیده باقی مانده بود. درچند ماه گذشته بررسی‌های مشابه و ویدئوهای نگاه نزدیک به گوشی‌های گوگل در اینترنت منتشر شده‌اند، مانند انتشار خبری که در مورد به سرقت رفتن تعدادی گوشی گوگل پیکسل ۳ XL در اروپای شرقی است. در آن زمان، شنیدیم که یک واحد از گوشی گوگل پیکسل ۳ XL در بازار سیاه به قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش رفته بود و در حال حاضر باید همین مقدار را برای خرید گوگل پیکسل ۳ XL در هنگ کنگ پرداخت کنید.

فروش زود هنگام گوشی‌های پیکسل ۳ گوگل

بر طبق گفته‌های سایت Engadget که در روزهای پیش گوگل پیکسل ۳ XL را به امانت گرفت و آن را بررسی کرد، یک موبایل فروشی هنگ کنگی این گوشی را به قیمت ۱۵۸۸۰ دلار هنگ کنگ به فروش می‌رساند که در حدود ۲۰۳۰ دلار آمریکا است. اگر اطلاعات افشا شده اخیر درست باشند این در حدود دو برابر چیزی است که گوگل پیسکل ۳ قیمت خواهد داشت.

همان طور که در تصویر بالا مشاهد می‌کنید، این یک جعبه از نسخه کامل گوگل پیکسل ۳ XL برای خرده فروشی‌هاست. در این زمان مشخص نیست که چرا یک فروشگاه در هنگ کنگ باید شروع به فروختن گوگل پیکسل ۳ درست چند روز مانده به معرفی رسمی این گوشی کند. اما به نظر می‌رسد که امسال گوگل نمی‌تواند مشکلاتی مانند افشای اطلاعات یا فروش زودتر از موعد دستگاه‌هایش توسط فروشگاه‌ها را کنترل کند. چند روز پیش در سایت بست بای (Best Buy) شخصی یک واحد کروم کست (Chromecast) نسل سوم را فروخته است. خوشبختانه، با فرا رسیدن روز سه شنبه، افشای اطلاعات در خصوص گوگل پیکسل ۳ متوقف خواهند شد، زیرا این گوشی‌ها بطور رسمی معرفی و رونمایی خواهند شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *