سازگاری تلویزیون های OLED ال جی با G-Sync انویدیا

اگرچه فناوری G-Sync انویدیا این روزها بیشتر روی نمایشگرهای گیمینگ قابل مشاهده است، اما به نظر می رسد ال جی می خواهد اقدام عجیبی انجام دهد. به تازگی ال جی اعلام کرده که تلویزیون های OLED جدید این شرکت همگی با G-Sync انویدیا سازگاری دارند.

بنابراین تجربه بازی روی تلویزیون های هوشمند بزرگ ال جی از نوع OLED جذاب تر خواهد بود. به گفته ال جی تلویزیون های هوشمند زیر از این فناوری پشتیبانی می کنند:

  • تلویزیون های ۵۵ و ۶۵ اینچی E9
  • تلویزیون های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی C9

البته پیش از اینکه تلویزیون ال جی را خریداری کنید، نمایشگر بزرگ BFGD انویدیا نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود که با سایز ۶۵ اینچی وضوح ۴K HDR داشته و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی هم دارد. اما قیمت پایینی برای آن در نظر گرفته نشده  و گران قیمت است. اچ پی نیز اخیرا نمایشگر بزرگ گیمینگ Omen X Emperirum 65 را معرفی کرد که مشخصاتی مشابه نمایشگر انویدیا داشته و قیمت نجومی ۴۵۰۰ دلاری دارد.

به هر حال یکی از مزایا تلویزیون های ال جی هوشمند بودن آنهاست و افراد نه تنها با چنین قابلیتی یک صفحه نمایش گیمینگ دارند، بلکه می توانند با قرار دادن آن در اتاق نشیمن به تماشا فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود نیز بپردازند.

تلویزیون های مورد اشاره ال جی از پورت HDMI 2.1، قابلیت ALLM و چندی دیگر هم برخوردار هستند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ال جی مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *