چگونه یک کارت گرافیک را به لپ تاپ وصل کنیم

بالا بردن قدرت گرافیکی لپ تاپ

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که می‌خواهید قدرت گرافیکی لپ تاپ خود را افزایش دهید. پس با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه یک کارت گرافیک را به لپ تاپ وصل کنیم.

این حقیقتی است که احتمالاً از شنیدنش ناامید می‌شوید: در بیشتر مواقع، ارتقای کارت گرافیک لپ تاپ امکان‌پذیر نیست. اگر می‌خواهید بازی‌های ویدئویی را بهتر اجرا کنید و تجربه بهتری داشته باشید، تنها گزینه معقول خرید یک لپ تاپ جدید است. اکثر قریب به اتفاق لپ‌تاپ‌های موجود در بازار دارای گرافیک یکپارچه هستند، به این معنی که GPU (واحد پردازش گرافیکی) به مادربرد چسبیده و مانند کارت گرافیک کامپیوترهای شخصی قابل جداسازی نیست.

کارت گرافیکی

CPU

این روزها، بسیاری از CPU ها شامل GPU نیز هستند و این یعنی برای ارتقای گرافیک باید پردازنده را عوض کنید. به عنوان مثال در استفاده از محصولات اینتل، GPU یکسان یا مشابه سری پردازنده های Core i7 را خواهید یافت. یعنی حتی اگر شما پردازنده را ارتقا دهید، هیچ‌گونه بهبودی در کارایی گرافیکی مشاهده نخواهید کرد. به‌علاوه، هنگامی که لپ تاپ خود را باز می‌کنید و شروع به گشتن و کنجکاوی در درون آن می‌کنید، می‌توانید به وارانتی خود بگویید خداحافظ.

اگر به دنبال کامپیوتری برای بازی کردن هستید، خرید یک کامپیوتر رومیزی معامله بهتری برای شما خواهد بود، همان طور که پول کمتری خرج می‌کنید و کارایی بهتری دریافت خواهید کرد. با این حال، راه حل ایده آلی برای همه نیست.

چگونه یک کارت گرافیک را به لپ تاپ وصل کنیم؟

راهی وجود دارد که بتوانید یک کارت گرافیک را به لپ تاپ خود اضافه کنید، اما این برای اهدافی همچون انجام بازی‌های ویدیویی نیست. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما می‌توانید از طریق درگاه USB یک کارت گرافیک را به لپ تاپ متصل کنید. انجام این کار گرافیک خارجی اضافه می‌دهد پس می‌توانید از یک مانیتور دیگر علاوه بر صفحه لپ تاپ خود استفاده کنید. اگر لپ‌تاپ‌ شما هم‌اکنون یک خروجی DisplayPort، VGA یا HDMI دارد، با اضافه کردن یک کارت گرافیک از طریق USB یعنی می‌توانید از صفحه نمایش سوم هم استفاده کنید، بنابراین محدود به استفاده از دو صفحه نمایش نیستید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *