رونمایی هوآوی از گوشی هوشمند تاشو Mate Xs

شرکت هوآوی امروز به برگزاری رویداد اختصاصی پرداخت که پیش از این قرار بود در MWC 2020 لغو شده برگزار شود. در این رویداد محصولات مختلفی رونمایی کرده که از جمله باید به گوشی هوشمند تاشو Mate Xs پرداخت. با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت چینی هوآوی در رویداد ۲۴ فوریه خود از گوشی Mate Xs با همان طراحی میت ایکس سال گذشته رونمایی کرد. اسمارتفونی که تنها در بخش مشخصات گزینه متفاوتی بوده و در بحث طراحی تفاوتی پیدا نکرده است.

Mate Xs از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و وضوح FHD+، نمایشگر ۶.۳۸ اینچی OLED با نسبت تصویر ۲۵:۹ با وضوح FHD+ در یک حالت و نمایشگر ۸ اینچی با نسبت تصویر ۸:۷ اولد با وضوح FHD+ در حالت دیگر اشاره کرد.

گذشته از آن پردازنده نسل جدید Kirin 990 5G با تراشه گرافیکی ARM Mali-G76MP16 برای آن در نظر گرفته شد. همچنین باید به حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

Mate Xs با همان چهره میت ایکس اما قلب تپنده متفاوت

سیستم عامل میت ایکس اس از نوع اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.0.1 است. در بخش دوربین از حسگر ۴۰/۸/۱۶ مگاپیکسل با حسگر ToF بهره گرفته شده و سنسور اثرانگشت در قسمت جانبی دستگاه قرار دارد.

اسپیکرهای این اسمارتفون استریوست و از شبکه ۵G در کنار ۴G پشتیبانی می‌کند. در سایر مشخصات میت ایکس اس باید به NFC، پورت USB Type-C، استاندارد Bluetooth 5 LE و  Wi-Fi 802.11 ac پرداخت.

همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع نیز در نظر گرفته شد. Mate Xs با قیمت ۲۷۰۰ دلار بزودی عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *