ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی واچ GT امروز در لندن رونمایی شد. این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش امولد ۱.۳۹ اینچ است و توانایی فوق‌العاده‌ای در حفظ شارژ باتری خود دارد. هواوی امروز در کنار گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت ۲۰ خود از ساعت هوشمند هواوی واچ GT نیز رونمایی کرد. این کمپانی چینی وعده داده است که هواوی واچ GT باتری فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و همه فعالیت‌های روزانه کاربر را ردیابی خواهد کرد.

هواوی

قابلیت های جذاب این ساعت هوشمند

هواوی این ساعت هوشمند را با سیستم عامل LightOS که مربوط به خود کمپانی هواوی است، ارائه کرده است و درواقع از سیستم عامل Google Wear در آن استفاده نشده است. واچ GT مجهز به تراشه Cortex-M4 با پردازنده قدرتمند و کم‌مصرف است. این تجهیزات کمک می‌کنند که واچ GT در صورتیکه فقط برای دریافت نوتفیکیشن مورد استفاده قرار گیرد، برای ۳۰ روز شارژ خود را حفظ کند. این در حالی است که اگر با استفاده از این ساعت هوشمند، ضربان قلب خود را ردیابی کنید و همچنین به مدت ۱:۳۰ ساعت در هفته ورزش خود را با آن ردیابی کنید، این ساعت برای ۲ هفته شارژ خود را حفظ خواهد کرد. درصورتی‌که از GPS، سنسور ضربان قلب و صفحه نمایش همیشه روشن آن به صورت مداوم استفاده شود، مدت دوام شارژ باتری واچ GT به ۲۲ ساعت کاهش خواهد یافت.

هواوی واچ GT ظاهری کلاسیک دارد، این ساعت هوشمند مجهز به یک تاج (crown) دوتایی است و از فولاد ضدزنگ ۳۱۶L با حاشیه‌های سرامیکی ساخته شده است. مقاومت آن در برابر آب ۵ATM است و از یک صفحه نمایش امولد ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بهره می‌برد.

دیگر قابلیت ها

هواوی واچ GT یک سنسور اپتیکال ضربان قلب دارد. این ساعت هوشمند از تکنولوژی Truseen 3.0 هواوی پشتیبانی کرده که ادعا می‌شود در خواندن ضربان قلب کاربر، دقیق‌تر و پربازده‌تر عمل خواهد کرد. هواوی واچ GT همچنین مجهز به GPS بوده و می‌توان برای ردیابی فعالیت‌های روزانه خود از آن استفاده کرد. به علاوه می‌توان از آن برای اتصال به اپلیکیشن دستیار سلامت هواوی نیز استفاده کرد. واچ GT مجهز به ارتفاع سنج و ردیاب خواب کاربر نیز هست.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *