اظهارات عجیب ترامپ پیرامون اسکار گرفتن فیلم Parasite

ترامپ (Trump) در جدیدترین صحبت‌های خود به طرز عجیب و دیوانه‌واری به اسکار گرفتن فیلم Parasite انتقاد کرده است. با بروز نیوز همراه باشید.

ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، اخیرا صحبت‌های عجیبی پیرامون تیم‌ داوری اسکار و نحوه اهدا اسکار بهترین فیلم به فیلم Parasite داشته است.

« دیدید؟ برنده… یک فیلم از کره جنوبی بود! این دیگر چه جهنمی است؟ ما به اندازه کافی با کره جنوبی مشکل تجاری داریم. بالاتر از آن، به آن‌ها (جایزه) بهترین فیلم سال را بدهیم؟ (کجای این مسئله) خوب است؟ نمی‌دانم.»

او در ادامه صحبت‌هایش گفته است که فیلم‌های بسیار خوبی در جشنواره بوده است و اعتقاد دارد که به باید هر فیلمی به غیر از فیلمی از کره جنوبی برنده این جایزه می‌شد.

فیلم Parasite اولین فیلم خارجی زبان در طول تاریخ اسکار بوده است که توانسته جایزه بهترین فیلم سال را برای خود کند. به نحوی می‌توان گفت که فیلم Parasite توانسته به یکی از تاریخ سازترین آثار راه یافته به اسکار تبدیل شود.

اظهارات عجیب ترامپ همینجا خاتمه نمی‌یابد؛‌ بلکه او در ادامه صحبت‌هایش به برد پیت (Brad Pitt) و صحبت‌های او در اسکار نیز حمله کرده است. ترامپ در صحبت‌هایش گفته است که به هیچ وجه برد پیت را قبول ندارد و او را فردی «کم خرد» معرفی کرده است.

برد پیت در صحبت‌هایش انتقاد‌هایی به عملکرد سنای آمریکا و طرح استیضاح ترامپ داشته است و همین عامل باعث عصبانیت ترامپ از او شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فیلم
  • اظهارات عجیب ترامپ پیرامون اسکار گرفتن فیلم Parasite