بازی Baldur’s Gate 3 به صورت زودهنگام در سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد

در طی رویدادی که در شهر نیویورک برگزار شد، تیم سازنده‌ی Baldur’s Gate 3 عنوان کردند که این بازی به صورت دسترسی زود هنگام در اواخر امسال منتشر می‌شود. قطعا تجربه‌ی چنین عنوان جذابی آن هم به صورت دسترسی زودهنگام بسیار لذت بخش خواهد بود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

متاسفانه استودیوی لاریان (Larian) خیلی در زمینه‌ی انتشار بازی‌ها به صورت دسترسی زودهنگام قوی نیست، همان‌طور که در انتشار زود هنگام Divinity دیدیم. درواقع در دسترسی زود هنگام برای عنوان یاد شده به این صورت بود که بخشی از داستان بازی به صورت محدود در دسترس مخاطبان قرار گرفت که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های فراوان نتوانست موفق عمل کند. براساس گزارشی که در بالا هم به آن اشاره کردیم Baldur’s Gate 3 در اواخر سال جاری به صورت زودهنگام در دسترس قرار می‌گیرد.

باتوجه به این مسئله که استودیوی سازنده در حال افزودن استودیوهای کوچک دیگری به شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود است، به نظر می‌رسد بزودی شاهد برطرف شدن نقص‌های این شرکت در زمینه‌های مختلف و بخصوص دسترسی زودهنگام باشیم. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق چه برای دسترسی زودهنگام و چه برای انتشار نسخه‌ی اصلی بازی مشخص نشده است. امیدواریم هرچه سریعتر تاریخ دقیق انتشار و جزئیات بیشتری از این عنوان منتشر شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *