فیلم مهیج و جذاب Hobbs and Shaw

فیلم جذاب Hobbs and Shaw

اخیراً، ستاره فیلم Hobbs and Shaw یعنی دواین جانسون در صفحه اینستاگرام خود تصویری از شخصیت منفی این فیلم را با هنرنمایی ادریس البا منتشر کرده است. بازیگران فیلم Hobbs and Shaw (عنوان فرعی بر اساس سری فیلم های معروف Fast & Furious) همچنان در حال پدیدار شدن هستند. قبلاً گزارش‌ شده بود که ادی مارسن، قرار است در این فیلم بازی کند ولی به طور رسمی در ماه جولای اعلام‌ شده که ادریس البا هنرمند معروف انگلیسی، هنرنمایی در نقش شخصیت فیلم Hobbs and Shaw را به عهده‌ گرفته است. بالاخره امروز توانستیم اولین نگاه به ادریس البا در این فیلم را داشته باشیم. به‌ تازگی، دواین جانسون در صفحه اینستاگرام خود تصویری را از شخصیت منفی فیلم را با نام بریکستون (Brixton) نشر داده است.

Hobbs and Shaw

متأسفانه، دواین جانسون در صفحه اینستاگرامش، هیچ اشاره دیگری به شخصیت بریکستون نکرده است. ولی تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که در این فیلم، دواین جانسون با همراهی جیسون استاتهام به مقابله با ادریس البا یا همان بریکستون می پردازند و مانند دیگری فیلم های سری Fast & Furious، شاهد صحنه های بسیار مهیج خواهیم بود. لازم به ذکر است که این فیلم در حال حاضر به طور غیررسمی با نام هابز و شاو شناخته می‎شود و هنوز عنوان رسمی آن اعلام نشده است.

کارگردان این فیلم مهیج

فیلم Hobbs and Shaw قرار است در آگوست ۲۰۱۹ (مرداد ۱۳۹۸) در سینماهای سراسر جهان اکران شود. ادریس آلبا (Idris Alba)، بازیگر انگلیسی‌ تبار در نقش ضد قهرمان فیلم ظاهر می‌ شود و دیوید لیچ (David Leitch)، کارگردان فیلم‌ ددپول ۲ (Deadpool 2)، وظیفه ساخت فیلم را بر عهده دارد. دیوید لیچ بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم های John Wick و Deadpool 2 معروف است.

کلام آخر

استودیو یونیورسال، همچنان از راه های مختلف در حال پول درآوردن از سری فیلم های بسیار موفق Fast & Furious است. به نظر شما، آیا عنوان فرعی می‌تواند بیشتر از Fast & Furious 9 (این فیلم سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود) فروش داشته باشد؟!

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *