تاریخ اکران فیلم بی نظیر Call of Duty

فیلم Call of Duty

براساس اطلاعات منتشر شده، فیلم‌ برداری فیلم Call of Duty قرار است در بهار سال ۲۰۱۹ آغاز شود. تاریخ حدودی اکران فیلم هم برای سال‌ های ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ برنامه‌ ریزی شده است. به نظر می آید که سرانجام پروژه درازمدت فیلمی بر طبق سری بازی‌ های پرفروش ندای وظیفه (Call of Duty)، وارد فاز تولید می گردد، فیلم‌ برداری این عنوان قرار است در بهار سال آتی و طبق نظر Stefano Sollima آغاز شود. استفانو سولیما (فیلم‌ ساز و فیلمنامه‌ نویس ایتالیایی)، بیشتر به دلیل سریال Gomorra و نخستین فیلم انگلیسی‌ زبان او یعنی عنوان موفق Sicario: Day of the Soldado که امسال اکران شده بود، مشهور است.

فیلم

مصاحبه با کایران فیتزجرالد

وب‌ سایت The Discussing Film، جدیداً شانس این را داشته است که با کایران فیتزجرالد (فیلمنامه‌ نویس عناوین Snowden و Wormwood)، فیلمنامه‌ نویس فیلم Call of Duty مصاحبه‌ای را تنظیم کند. براساس اظهار کایران فیتزجرالد، پروسه ی برگزیدن بازیگران این فیلم، به وسلیه ی تولیدکنندگان در حال انجام شدن است و فیتزجرالد در ادامه صحبت‌ های خود گفته است که انتظار می‌ رود فیلم‌ برداری این عنوان بهار سال آتی آغاز شود.

دست اندرکاران این فیلم

در طی مصاحبه، فیتزجرالد تصدیق کرد که تولیدکنندگان فیلم Call of Duty مد نظرشان است که این عنوان را در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ اکران کنند. رئیس استودیو اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) یعنی استیسی شر و نیک ون دیک با مدیر اجرایی استودیو، رابرت کوتیک، تهیه‌ کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. همچنان معلوم نیست که استفانو سولیما، برطبق کدام عنوان از سری بازی‌ های ندای وظیفه، قصد ساخته فیلم را دارد. سری بازی‌ های ندای وظیفه، تاامروز بالای ۲۵۰ میلون نسخه فروش داشته‌ اند. و هم اکنون، بازی Call of Duty: Black Ops 4 جهت پلتفرم‌ های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است، این بازی برعکس ورژن های پیشین، فاقد قسمت داستانی است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *