نسل جدید پژو ۲۰۰۸ با طراحی تهاجمی تر معرفی شد

شرکت پژو بعد از این موفقیت نسل اول این خودرو را مشاهده کرد حالا تصمیم به عرضه نسل دوم این خودرو گرفته است. پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ جذاب تر بوده و چرخ های به صورت عمودی روی زمین قرار گرفته اند. تا حدی به خودروی ۲۰۸ شبیه است.

این خودرو زیبا و جذاب، بزرگ تر بوده و سرنشینان بیشتری را در خود جای می دهد. سرنشینان عقب می توانند پاهای خود را به صورت ریلکس دراز کنند. این خودرو می تواند ۴۳۴ لیتر بار را حمل کند.   کابین خودرو به نسخه ۲۰۸ شبیه است. کیفیت خودرو در مقایسه با نسخه های قبلی بهتر شده است. دو صفحه نمایش در داخل کابین کار گذاشته شده و یکی از آن ها کیلومتر شمار بوده و مسافت طی شده را نشان میدهد.

پایین سیستم سرگرمی و اطلاعات، دریچه های هوا کار گذاشته شده است. دکمه های کنترلی در پایین دریچه ها قرار دارند. پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ با چهار نسخه متفاوت Allure ، اکتیو، GT و GT Line عرضه خواهد شد. همه این خودروها، با موتور دیزلی یا بنزینی عرضه شده اند، مدل برقی این ماشین با نام e-2008 عرضه خواهد شد.

نمونه برقی چندان تفاوتی با بقیه ندارد و فقط یک موتور برقی در آن کار گذاشته شده است. ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور ، حاصل انرژی این موتور است. بعد از هر بار شارژ باتری، خودرو می تواند ۳۱۲ کیلومتر مسافت را بپیماید.

خودروی ۳ سیلندری با موتور ۲/۱ لیتری ، ۱۳۰، ۱۰۰ و ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. خودرویی که به موتور دیزلی ۵/۱ لیتری مجهز شده می تواند ۱۰۰ و ۱۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند. خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ در تریم های مختلف و با تجهیزات استانداردی عرضه شده که شگفت انگیز است، کروز کنترل فعال بوده و حفظ ماشین بین خطوط رانندگی از دیگر مزیت های این خودرو است. هنوز قیمت خودرو مشخص نشده است. این خودرو شاسی بلند زیبا از اواخر ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *