فیلم Breaking Bad در دست ساخت است

Breaking Bad

دیروز گزارش‌ هایی نشر داده شده بود که بیان می‌ کند خالق سریال برکینگ بد، Vince Gilligan در حال تولید فیلمی مبتنی بر سریال پرطرفدار و جذاب Breaking Bad است، تا به امروز تولیدکنندگان این عنوان واکنشی نسبت به رپرتاژهای منتشر شده نشان ندادند تا این که ستاره سریال یعنی برایان کرانستون، بازیگر نقش والتر وایت، لب به سخن گشود و تولید فیلم را تأیید کرد.

فیلم

برایان کرانستون، جدیداً گفته است که فیلم برکینگ بد در دست تولید است اما همچنان مطمئن نیست که شخصیت والتر وایت در این فیلم حضور داشته باشد. این ستاره ۶۲ ساله هالیوود در تازه ترین مصاحبه خود با Dan Patrick Show اظهار کرده است که او حتی «فیلمنامه» این فیلم را هم نخوانده هست.

صحبت های برایان کرانستون درباره این فیلم جذاب

برایان کرانستون درباره ی این فیلم به دن پاتریک گفت:

حقیقت فیلمی برطبق سریال Breaking Bad بد در دست تولید است اما صادقانه بگویم که من حتی فیلمنامه را نخوانده‌ام. من همچنان هیچ فیلمنامه‌ ای به دستم نرسیده است تا آن را بخوانم. لذا بایستی در این بین این را هم افزود که همچنان معلوم نیست که والتر وایت در این فیلم حضور داشته باشد.

برایان کرانستون در پاسخ به این پرسش دن پاتریک که پرسیده بود آیا دوست دارد مجدداً در نقش معلم شیمی که با سرطان دست و پنجه نرم می‌ کند، بازی کند گفت:

چنانچه وینس گیلیگان این را از من بخواهد، درکمال رضایت انجام خواهم داد، واقعاً او نابغه است. داستان فوق العاده‌ ای در کار خواهد بود و این را هم اضافه کنم که اشخاص زیادی هستند که علاقه دارند پایانی برای قسمت‌ های تمام نشده بود را ببیند، واقعا پایان متناسبی برای برخی از شخصیت‌ ها نوشته نشده بود.

کلام آخر

برایان کرانستون در اتمام سخنان خود گفت که شاید باز هم برای بازی در شخصیت والتر وایت بازگردد، اما هیچ چیز فعلاً علوم نیست و وابسطه به وینس گیلیگان دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *