فسخ شدن سریال Luke Cage

سریال Luke Cage

جدیداً اخبار شوکه کننده‌ ای جهت دوستداران شخصیت ابرقهرمانی لوک کیج و رمان‌ های مصور مارول نشر داده شده است. شبکه Netflix سریال لوک کیج (Luke Cage) را بعد از فقط ۲ فصل لغو کرد. اخبار لغو شدن سریال لوک کیج (Luke Cage) دقیقاً پس از ۴ ماه از پخش فصل دوم سریال در شبکه اینترنتی Netflix اظهار شد، این در حالی است که چند روز قبل شبکه Netflix یکی دیگر از سریال‌ های ابرقهرمانی از دنیای مارول به اسم Iron Fist را لغو کرده بود.

سریال

گفته های شبکه Netflix

مدیران شبکه‌ های نتفلیکس و مارول اکنون در بیانیه‌ ای گفتند:

متأسفانه سریال Luke Cage جهت فصل۳ بازنخواهد گشت. تمامی اشخاص در بخش تلویزیونی Netflix و مارول از تولید کنندگان و گردانندگان مجموعه، نویسندگان و تیم بازیگری و عوامل تولید تقدیر کردند که طی دو فصل قبل به قهرمان هارلم زندگی بخشیدند و از حمایت تمامی دوستداران تشکر می‌ کنیم.

منبع نامعیین به وب‌ سایت Variety گفته است که قرار بود فصل۳ مجموعه تولید شود ولی Netflix در آخر تصمیم گرفت که این عمل ممکن نیست.

کمپانی Disney

با این حرکت، ارتباط شبکه‌ ی Netflix با کمپانی سازندگان مارول رفته رفته اندک می گردد به دلیل اینکه مارول قصد تولید محتوا برای کمپانی مادر خود یعنی Disney را دارد. Disney تلاش می کنند مانند شبکه‌ های Netflix و amazoon، شبکه پخش کننده آنلاین راه اندازی کند. Disney قبلاً اظهار کرده بود که اجازه می‌ دهد تا قراردادهای کمپانی مارول با مابقی کمپانی های رسانه‌ ای فسخ شود تا همه ی محتویات، به شبکه پخش Disney انتقال داده شوند. البته چنین تصمیمی بر سریال هایی مثل لوک کیج هیچ اثری نمی‌گذارد که Disney جهت شبکه Netflix مهیا کرده بود.

سریال لوک کیج در حقیقت جز پنج سریالی بود که شبکه Netflix و مارول جهت تولید آن قرارداد بسته بودند. آن ۵ سریال حاوی DareDevil ،Jessica Jones ،Luke Cage ،Iron Fist و Punisher بودند که مجموعه‌ی پانیشر جدیداً به این ترکیب افزوده شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *