نسخه ۴.۸ تلگرام از راه رسید!

نسخه جدید تلگرام منتشر شد

پیام رسان فوق العاده تلگرام با توجه به امکانات منحصر به فردی که در اختیار مخاطبان و کاربران خود قرار می دهد رو به روز به محبوبیت خود می افزاید.

این اپلیکیشن ویژه چت شب گذشته بروزرسانی نسخه جدید را برای سیستم عامل اندروید در فروشگاه گوگل درج کرده است که به واسطه آن شاهد قابلیت های جدیدی می باشیم. این برنامه چند روز پیش نسخه آزمایشی (بتا – Beta) را برای توسعه دهنده ها منتشر کرده بود که قابلیت استریم موسیقی به آن اضافه شده بود.

قابلیت های جدید تلگرام نسخه ۴.۸

استریم موسیقی

اگر میخواهید بدانید این قابلیت به چه کار می آید کافیست به محبوب ترین وبسایت پخش استریم دنیا یعنی یوتیوب توجه کنید که در هنگام پخش لازم نیس تا انتها صبر کنید و بعد نظاره گر موسیقی یا کلیپ مورد نظرتان باشید، بلکه می توانید تا آن لحظه ای که موسیقی بارگذاری شده شده است به آن گوش دهید.

تصویر رسمی نسخه جدید تلگرام
تصویر رسمی نسخه جدید تلگرام

سفارشی سازی ظاهری

از دیگر قابلیت های این نسخه باید به تغییر خودکار رابط کاربری یا به اصطلاح تم برنامه اشاره کنیم به گونه ای که شما قادر می باشید که به طور مثال تنظیمات برنامه را به گونه ای سفارشی کرده که ۱۲ شب قالب تلگرام به رنگ تیره تغییر کند.

ویدیو شناور

قابلیت دیگری که باید ذکر کنیم قابلیت پخش شناور یا پویا برای ویدئو های تصویری است که پیش تر در نسخه سیستم عامل iOS منتشر شده بود به گونه ای که بعد از اجرای یک ویدیو، با لمس نمادک (icon) مربوطه پنجره پخش را به یک پنجره کوچکتر و به اصطلاح شناور تبدیل نمایید که به شما امکان جستجو در دیگر بخش های برنامه از جمله چت کردن یا بررسی کانال های دیگر را می دهد.

لاگین با تلگرام

در پایان نیز آخرین تغییری که توسط تلگرام این پیام رسان محبوب و امن اعمال شده است، قابلیت ورود با استفاده از اپلیکیشن برای وبسایت های مختلف است که در حال حاضر توسط فیسبوک، گوگل و چند مجموعه دیگر ارائه می شود که طبع اتصال شما را بسیار راحتتر می کند، البته لازم به ذکر است که وبسایتی که قصد ورود به آن را با استفاده از این قابلیت دارید باید همچین امکانی را فراهم سازد که پیش بینی ما با توجه به فراگیری این اپلیکیشن در کشور این است که بزودی شاهد استفاده این قابلیت در وبسایت های ایرانی خواهیم بود.

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *