تاریخ اکران فیلم هیجان انگیزه Bad Boys 3

فیلم جذاب Bad Boys 3

براساس گزارش وب سایت Variety، کمپانی فیلم سازی Sony در حال کار برروی فیلم Bad Boys 3 با عنوان Bad Boys For Life است. قرار است Will Smith در این فیلم هم ایفای نقش کند.

وب سایت Variety به صورت رسمی اعلام کرده است که Sony Pictures به تولید پارت سوم فیلم Bad Boys با عنوان Bad Boys For Life چراغ سبز نشان داده است. پارت نخست از سری فیلم های Bad Boys در سال۱۹۹۵ اکران شد و پارت ۳ بعد از ۱۵ سال از پارت دوم، در تعطیلات سال۲۰۲۰ در تمام سینماهای دنیا اکران خواهد شد. پارت دوم قادر بوده ۲۷۳ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد.

Bad Boys 3

صحبت های مدیر کمپانی Columbia Pictures

مدیر کمپانی فیلم سازی Columbia Pictures، آقای Sanford Panitch درباره ی تولید پارت سوم Bad Boys گفته:

چنانچه قرار است پارت سوم Bad Boys بعد از ۱۵ سال تولید شود، بایستی در سطح عالی باشد.

گویا کمپانی Sony بالاخره به یک هدف مشترک از ابتکار بعد از یک دهه رسیده است و David Guggenheim و Joe Carnahan فیلم‌نامه‌ی فیلم را به نگاشتن درآورده‌اند و نهایی ترین بازنویسی به وسیله ی Chris Bremner نویسنده فیلم The Wedding Ringer انجام شده است که استودیو اظهار کرده که وی قادر بوده اکشن و طنزی مثل فیلم نخست به داستان تزریق کند.

کارگردان‌های این فیلم جذاب

کارگردان‌های پارت نخست سریال Snowfall یعنیAdil El Arbi و Bilall Fallah قرار هستند برای کارگردانی این فیلم شروع به همکاری کنند. همان‌گونه که اظهار شده Will Smith برای بازی در نوین ترین قسمت فیلم برمی گردد درحالی که همبازی‌اش، Martin Lawrence همچنان قرارداد بازی در فیلم را نبسته است.

قسمت نخست و دوم فیلم Bad Boys به وسیله ی کارگردان عاشق اکشن و انفجار یعنی Michael Bay تولید شده بود که داستان ۲ مامور مواد مخدر به اسامی مارکوس برنت (Smith) و مایک لوری (Lawrence) است که گرفتار اتفاق های هیجان‌انگیزی می‌شدند. شما صددرصد سکانس مشهور و هیجان انگیز تعقیب و گریز کامیون حمل‌ و نقل ماشین در بزرگراه را در Bad Boys 2 به یاد دارید. از بازیگران اصلی آن ویل اسمیت، مارتین لارنس، گابریله یونیون، پیتر استرمر، تریسا رندل و جو پانتولیانو می شود نام برد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *