خودروی لوکس و تجملی بنتلی

کمپانی بنتلی

 تریم چوب گردو در ماشین های بنتلی مثل شاسی بلند بنتایگا جایگاه مخصوصی دارد و همواره با چوب مرغوب و ورقه خیلی نازک تولید می شود. این تریم در ماشین های بخش Mulliner کاربرد دارد، که بی نهایت تجملی و لوکس است.

 بنتلی می‌گوید که چوب گردوی منفذدار مصرف شده در این تریم چوبی از مرغوب ترین گونه های گردوی اروپایی و آمریکایی حاصل می شود. مرحله های واپسین تولید در قرارگاه بنتلی در Crewe کامل می شود که در آن ساختار منافذ چوب را فزونی می دهند تا رنگ تیره چوب جلوه بیشتری داشته باشد.

بنتلی

چوب استفاده شده در این خودرو لوکس

این نوع ویژه از درخت های گردو به شکل کلی در کالیفرنیا کاشته می شوند و کارشناسان چوب بنتلی به شکل مرتب جهت اطمینان از مرغوبیت چوب، از مرحله های ساخت کنترل می‌کنند. این قسمت از پروسه خیلی بااهمیت است و برای اطمینان از مرغوبیت محصول های چوبی، به گذراندن کمتر از ۴روز کاری در لاس‌ وگاس زمان لازم است.

بنتلی

مراحل ساخت

چوب ویژه ی گردو که در کارهای دکوری ماشین های بنتلی به کار برده می شود، بادقت از بخش گره چوب بریده می‌شود که در واقع میان پوسته مرکزی و قسمت خارجی قرار دارد. بعد از ۳ ورقه ی نازک لاک با قطر کلی ۰.۱ میلی متر جهت پوشاندن آن مصرف خواهد شد. ورقه ی نهایی از لاک که بنتلی از آن جهت تزئین استفاده می کند قطری برابر ۰.۵ میلی متر دارد و سطحی براق و صیقلی از خود به ارائه می دهد.

هر یک از ورقه های لاک با دست انجام می شود و از پولیش در میان مرحله ها یاری گرفته می شود. این مرحله ها جهت مطمئن شدن از قرار گرفتن لاک در شکاف های ریز چوب است. خودرو ساز کلاسیک  بریتانیایی می‌گوید که سیقل نهایی این تریم همانند موم است و تماما رنگ حقیقی و طبیعی بافت چوب گردو را برجسته می‌کند.

تریم چوبی نوین مولینر درحال حاضر در شاسی بلند بنتلی بنتایگا، Flying Spur و Mulsanne جهت مشتریان موجود است. چه بسا چنین طرح های تجملی چندین هزار دلار، خرج خواهد داشت، اما مطمئنا بهای آن در زمان سواری و لذت بردن از فضای داخلی جذاب برای دارنده ماشین معیین می شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *