عکس و مشخصات فنی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس لو رفت

عکس و مشخصات فنی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (+HTC U12) توسط ایوان بلس منتشر شد. به نظر می‌رسد سرانجام شاهد استفاده از دوربین دوگانه در پرچمدار اچ تی سی خواهیم بود.

بعد از کاهش حاشیه‌های صفحه و عرضه اچ تی سی یو ۱۱ پلاس با نمایشگر کم‌حاشیه، حالا نوبت به استفاده از دوربین دوگانه در پرچمدار تایوانی‌ها رسیده است. ساعاتی پیش، ایوان بلس بسیاری از اطلاعات مربوط به گوشی بعدی شرکت اچ تی سی همچون طراحی، ویژگی‌های فنی کلیدی و البته نام آن را فاش کرد. مهندسان با توسعه این موبایل جدید قصد رقابت با محصولات سری Mate و Galaxy و به طور کلی، تمام گوشی هایی که با طراحی مدرن ساخته می‌شوند را دارند. در واقع، پسوند نام این گوشی نشان می‌دهد که ما با رقیب گلکسی +S9 رو به رو هستیم، در حالی که شاید هیچ‌گاه موبایلی با نام HTC U12 عرضه نشود.

مشخصات فنی اچ تی سی یو ۱۲ پلاسعکس و مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 پلاس لو رفت

بر این اساس، بخش جلویی گوشی جدید اچ تی سی میزبان صفحه نمایشی ۶ اینچی و LCD با وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ و دوربین دوگانه سلفی با دو سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی)، مسئول پردازش اطلاعات کاربران را بر عهده خواهد داشت. به علاوه، یک باتری ۳ هزار و ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. این در حالی‌ست که یو +۱۱ با یک باتری ۳ هزار و ۹۳۰ میلی‌آمپری عرضه شده بود. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور دوم ۱۲ مگاپیکسلی، اندروید ۸.۰ اوریو و نسل دوم سیستم تعاملی اج سنس اشاره کرد.

این افشاگر ادعا می‌کند به دلیل برخی مشکلات موجود در توسعه و تولید، عرضه اچ تی سی +U12 از آوریل به می (خرداد) به تعویق افتاده است. به همین جهت، احتمالا به این زودی‌ها نباید منتظر ملاقات با این تلفن هوشمند باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *