آیفون ۵اس گزینه سلامت باتری را دریافت نمیکند

گزینه سلامت باتری در نسخه جدید سیستم عامل iOS

اگر پیش تر اخبار پیرامون کند شدن عمدی آیفون های قدیمی تر را دنبال کرده باشید، حتما شنیده اید که شرکت اپل این ادعاها را قبول کرده است و اعلام کرده که در بروزرسانی آینده سیستم عامل آی او اس این مشکل را رفع می نماید.

اپل هفته گذشته با انتشار بروزرسانی آی او اس ۱۱.۳ بسیاری از مشکلات این نسخه را مرتفع کرده و سیستم عامل به پایداری زیادی رسیده است از دیگر تغییراتی که اپل در این نسخه برای تلفن هایش اعمال کرده است اضافه کردن گزینه Battery Health است که به کاربران نشان میدهد از حداکثر ظرفیت باتری چقدر مانده است.

با استفاده از این گزینه میتوانید قابلیتی که با کاهش فرکانس پردازنده منجر به افزایش میزان شارژدهی در تلفن های قدیمی میشد را غیر فعال کنید، با غیر فعال کردن این گزینه سرعت کارکردن با گوشی افزایش یافته اما در عوض میزان شارژدهی کاهش پیدا خواهد کرد البته این مشکل موقتی بوده و کاربران با تعویض باتری خود دوباره میتوانند از ۱۰۰ درصد کارایی تلفن همراهشان استفاده کنند.

خبر بد درباره این بروزرسانی عدم انتشار قابلیت مذکور برای تلفن قدیمی آیفون ۵ اس میباشد چرا که به گفته اپل قابلیت کاهش فرکانس کاری پردازنده از تلفن های آیفون ۶ به بعد فعال شده است و آیفون ۵ اس فاقد این قابلیت میباشد به همین دلیل قابلیت مذکور دربروزرسانی ۱۱.۳ این تلفن مشاهده نمیشود.

اپل به این دسته از کاربران آیفون ۵ اس پیشنهاد داده است با پرداخت ۲۹ دلار در اپل استور باتری تلفن خود را با نمونه ای جدید تعویض کنند تا از شر این دسته مشکلات در امان باشند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *