گوشی هوشمند لنوو Z6 از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد

گوشی هوشمند آینده کمپانی لنوو، یعنی لنوو Z6 به‌تازگی موفق به کسب تاییدیه ۳C شده است از این‌رو این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از آنجایی که گوشی هوشمند Z6 پرو در همین اواخر توسط کمپانی لنوو معرفی شد این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند لنوو Z6 که قرار است در آینده‌ای نه‌چندان دور توسط این کمپانی معرفی شود نسخه‌ای از گوشی Z6 پرو باشد. چراکه شماره مدل لنوو Z6، L78032 بوده که تفاوت آنچنان زیادی با شماره مدل گوشی هوشمند Z6 پرو ندارد. گوشی هوشمند Z6 پرو از قدرت خوبی برخوردار بوده چراکه از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ در آن استفاده شده است.

جالب است بدانید که گوشی هوشمند Z6 پرو به یک دوربین چهارگانه مجهز بوده که بالاترین مدل آن از یک رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار است. همانطور که اشاره کردیم گوشی هوشمند لنوو Z6 موفق به کسب تاییدیه ۳C شده بنابراین این گوشی هوشمند قادر است تا از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کند. البته گوشی هوشمند لنوو  Z6 پرو در حال حاضر از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده قدرت بالای این گوشی هوشمند از هر لحاظ است.

باوجود اینکه هنوز اطلاعات و جزئیات خیلی زیادی در زمینه گوشی هوشمند لنوو Z6 منتشر نشده اما درصورت مقایسه این دیوایس با لنوو Z6 پرو متوجه خواهید شد که لنوو Z6 پرو از لنوو Z6 قدرتمندتر است چراکه گوشی هوشمند لنوو Z6 پرو از فناوری شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند درصورتی که گوشی هوشمند لنوو Z6 از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات گوشی هوشمند لنوو Z6 پرو می‌توان به یک نمایشگر ۶.۳۹ که از فناوری AMOLED پشتیبانی می‌کند، دوربین اصلی با سنسورهای ۴۸، ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی و سنسور اصلی دارای دریچه دیافراگم f/1.8 اشاره کرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *