بازی Call of Duty: Warzone محتویات ویژه ای برای کنسول پلی استیشن ۴ خواهد داشت

کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌توانند بسته و محتویات ویژه‌ای برای بازی Call of Duty: Warzone دریافت کنند. با برو نیوز همراه باشید.

بازی Call of Duty: Warzone سرانجام روز گذشته تایید شد. اثری که حالت بتل رویال (Battle Royal) بازی Call of Duty: Modern Warfare است و به صورت جداگانه و رایگان از امروز دردسترس قرار می‌گیرد. حال به نظر می‌رسد دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ و کاربران این کنسول برای بازی Warzone می‌توانند به بسته و محتویات ویژه‌ای دسترسی پیدا کنند.

وب‌سایت پلی‌استیشن به صورت رسمی تایید کرد که مشترکین پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus) می‌تواند به صورت رایگان بسته Combat Pack را از فروشگاه پلی‌استیشن دریافت کنند. البته توضیحاتی درباره این محتوا دردسترس نیست و سازندگان وعده دادند که در زمان عرضه بازی Call of Duty: Warzone اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

این محتوا به صورت رایگان تا تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱ اکتبر) به صورت انحصاری در اختیار کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

البته این اولین باری نیست که محتویات ویژه‌ای از بازی Call of Duty برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. برای مثال اخیرا فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare محتویات ویژه‌ای برای کنسول سونی (Sony) داشته است و همچنین حالت Spec-Ops این بازی نیز تا تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ( ۱ اکتبر ) در انحصار کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد بود.

بازی Call of Duty: Warzone اثری با محوریت بتل رویال است که برای کنسول پلی‌استیشن ۴، کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی از امروز دردسترس قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که این بازی را می‌توان به دو صورت همراه بازی Modern Warfare و یا جدا از آن دریافت کنید. دسترسی به بازی نیز رایگان خواهد بود و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

باید منتظر ماند و دید که اکتیویژن از تجربیات حالت Blackout بازی Black Ops 3 به چه شکلی در بازی Warzone استفاده می‌کند. یکی از نکات جالب درباره بازی Warzone، پشتیبانی از ۱۵۰ بازیکن درون بازی است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *