دستاورد نوین و هیجان انگیز مایکروسافت

سرفیس‌ پرو‌‌ ۶

مایکروسافت جدیدترین دستاورد خود یعنی سرفیس‌ پرو‌‌۶ و سرفیس لپتاپ ۲ را در یک رویداد رسانه‌ای در نیویورک ارائه کرد. سرفیس‌ پرو‌‌ ۶ طراحی آشنایی دارد، ولی قطعات داخلی آن ارتقا یافته است.

مایکروسافت، تبلت-لپ تاپ هیبریدی سرفیس‌ پرو‌‌۶ را با پردازنده های ورژن هشتم شرکت اینتل و رنگ نوین مشکی مات، جدید و زیبا کرده است. در حالی که پشتیبانی از پردازنده های ۴ هسته‌ای به لطف تغییرهای خنک کننده داخلی نوین میسر شده، رنگ سیاه مات جدید است که در حقیقت تغییر شایانی به وجود آورده است. سرفیس‌ پرو‌‌۶ در واقع خیلی مشابه سرفیس‌ RT و سرفیس‌ پرو‌‌ اصلی است و حس و حال کار با آنها را به شما می دهد. به غیر از رنگ، طرح بیرونی دستگاه دچار تغییر بسیاری نشده است. این به این معنی است که همچنان هیچگونه پورت USB-C وجود ندارد و Mini DisplayPort به طور معمول جهت وصل شدن مانیتور در نظر گرفته شده است. مایکروسافت همین طور از اتصال رایج Surface Connector جهت پاور و پورت USB بهره برده است. کیبورد سرفیس‌ پرو‌‌۶ هم مانند طرح پیشین در جوار صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته است.

چنانچه همواره می خواستید یک Surface Pro مشکی داشته باشید دستاورد مورد دلخواه شما می‌تواند سرفیس‌ پرو‌‌۶ باشد، ولی واقعیت این است که در کل، تحولات داخلی موجب می‌شود تمایز میان دو ورژن در یک دستاورد مشاهده شود. مایکروسافت پردازنده‌های ۴ هسته‌ای اینتل Core i5 را در دل دستاورد نوین خود قرار داده است که از نهایی تیرن ورژن یعنی ورژن هشتم هستند و موجب می‌شوند که سرعت این کامپیوتر کوچک قابل حمل بیشتر باشد. از سمتی انتظار می‌رود باتری بازدهی بیشتری در قیاس با ورژن پیشین داشته باشد. چه بسا هنگامی قادریم با اطمینان از همه ی خصوصیت های این دستاورد صحبت کنیم که سرفیس‌ پرو‌‌۶ در تاریخ ۱۶ اکتبر با بهای ۸۹۹دلار وارد بازار شود.

لپ تاپ

مزایا سرفیس‌ پرو‌‌ ۶

  • پردازنده ۴ هسته‌ای ورژن هشتمی که ۶۷% سرعت بیشتر خواهد کرد.
  • صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی که حاوی ۵ میلیون پیکسل و کنتراست بسیار خوب است.
  • مایکروسافت تا ۱۳.۵ ساعت طول عمر باتری را به کاربران خود وعده داده است.
  • رنگ مشکی مات نوین.

معایب سرفیس‌ پرو‌‌ ۶

  • همچنان درگاه USB-C یا Thunderbolt 3 وجود ندارد.
  • باز هم بایستی برای صفحه کلید هزینه اضافی پرداخت شود.
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *