تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima مشخص شد

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، تاریخ عرضه انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، بازی Ghost of Tsushima مشخص شد. با بروز نیوز همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima آخرین ساخته سازنده بازی Infamous، استودیوی Sucker Punch، است که قرار است به صورت انحصاری روی کسنول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. حال بعد از مدت‌ها انتظار، تاریخ عرضه بازی مشخص شد.

ساعاتی پیش استودیوی سازنده بازی، تصمیم به انتشار تریلری از جدیدترین ساخته خود کرد. تریلری که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

اما انتشار تریلر تنها خبر خوش سازندگان برای طرفداران خود نبود، بلکه در انتهای این نمایش تاریخ عرضه آن نیز مشخص شد. طبق چیزی که در تریلر نوشته شده است، بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد.

سونی و استودیوی Sucker Punch در کنار انتشار تریلر، نسخه‌های ویژه‌ای از بازی Ghost of Tsushima را نیز معرفی کردند. در کنار نسخه Standard Edition که پیش از این معرفی شده بود، نسخه Digital Deluxe Edition نیز معرفی شد. شایان ذکر است که این محصول به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و به همین منظور شامل موارد فیزیکی نخواهد بود. از جمله آیتم‌هایی که با خرید این محصول برایتان فعال می‌شود می‌توان به طرح و پوسته قهرمان سوشیما (Hero of Tsushima) اشاره کرد که آیتم‌های ویژه‌ای را داراست. برای مثال می‌توان به ماسک طلایی، زره و سلاح ویژه و همچنین موراد جالبی در اسب شخصیت درون بازی اشاره کرد. همچینن برای خریداران این محصول تم متحرک ویژه‌ای نیز ارسال می‌شود. قیمت این محصول تنها ۷۰ دلار است.

البته می‌توانید ۷۰ دلار برای خرید نسخه فیزیکی Special Edition بپردازید. محصولی که شامل Steelbook و آیتم‌هایی مانند نسخه دیجیتالی است.

در آخر اگر می‌خواهید نسخه ویژه‌تری از بازی را داشته باشید؛ می‌توانید به سراغ خرید نسخه Collector’s Edition به قیمت ۱۷۰ دلار بروید. آیتم‌هایی که کمی‌ قبل‌تر در دو نسخه یاد شده به آن اشاره شد، همگی در این محصول نیز حضور دارند. مورادی که باعث تفاوت و برتری این محصول می‌شود؛ ماسک ایستاده ساکای (Sakai) است. از دیگر آیتم‌های موجود در این نسخه می‌توان به Steelbook و نقشه بازی اشاره کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *