سرفیس بوک ۳ مایکروسافت بهار امسال عرضه می شود

شرکت مایکروسافت هر سال پاییز با برگزاری رویدادی از نسل جدید دستگاه‌های سخت افزاری خود همچون لپ تاپ، تبلت و برخی دیگر رونمایی می‌کند. حال به نظر می‌رسد سرفیس بوک جدید زودتر از موعد در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید.

آخرین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که لپ تاپ سرفیس بوک ۲ توسط مایکروسافت رونمایی شد. دو سالی از آن زمان می‌گذرد و حال به نظر رسیده باید در سال ۲۰۲۰ باید شاهد رونمایی سرفیس بوک ۳ باشیم.

Brad Sams یکی از آشکارسازان صنعت به تازگی بیان داشت که مایکروسافت طی رویدادی در بهار از چند محصول جدید چون سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی خواهد کرد. Sams معتقد است که مایکروسافت برنامه‌ای برای تغییرات طراحی نداشته و بیشتر مربوط به بخش سخت افزاری خواهد شد.

سرفیس بوک ۳ در نزدیکی معرفی

 

 

در سال ۲۰۱۹ این شرکت از محصولاتی منحصربفرد رونمایی کرد که باید به سرفیس نئو، سرفیس دو و چندی دیگر اشاره داشت. گفته شده سرفیس بوک ۳ دارای پردازنده نسل دهمی اینتل، گرافیک سری ۱۶ GTX انویدیا، صفحه نمایش ۱۵ اینچی ، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه اس اس دی ۱ ترابایتی است.

در سوی دیگر سرفیس گو ۲ دارای پردازنده رده پایین اینتل پنتیوم یا Core M بوده که عمر باتری مناسبی دارد. حافظه رم آن ۶ یا ۸ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هم خواهد داشت. صفحه نمایش این تبلت ۱۲ اینچی یا ۱۰ اینچی خواهد بود و اطلاعات بیشتری در کار نیست.

به هر حال باید منتظر ماند تا در موعد مقرر شرکت مایکروسافت از نسل جدید لپ تاپ یا تبلت خود رونمایی کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *