رونمایی فورد از GT 2020 هایپرکار قدرتمند امریکایی

شرکت فورد به تولید خودروهای مختلف در سگمنت‌هایی از قبیل شاسی بلند، هاچ بک، کوپه و هایپرکار می‌پردازد تا نظر مشتریان بیشتری را به برند خود جلب کند. حال به تازگی هایپرکار جدید این برند بیضی شکل آبی یعنی فورد GT 2020 رونمایی شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

مدل ۲۰۲۰ فورد GT در واقع یک نسخه بروزرسانی شده نسبت به مدل پیشین است و تغییرات گسترده در بحث طراحی پیدا نکرده است. اما این کمپانی سعی داشته در بخش فنی مشتریان را راضی نگه دارد و در این بین ارتقایی صورت گرفته است.

به نوعی مدل ۲۰۲۰ جی تی با پیشرانه ۶۶۰ اسب بخاری وارد جاده خواهد شد تا نسبت به دیگر رقبا عملکردی بهتر از خود نشان دهد. به گفته فورد GT 2020 با بدنه فیبرکربن قابل خرید است که نسبت به بدنه آلومینیومی، بسیار سبک و ایرودینامیک فوق العاده دارد.

GT 2020 فورد جذاب و قدرتمندتر از همیشه

این امر کمک خواهد کرد تا محصول شرکت فورد بتواند عملکرد بزرگی در جاده از خود نشان دهد. بنابراین در کنار پیشرانه ۶۶۰ اسب بخاری شش سیلندر، GT 2020 هایپرکار برجسته فورد به حساب می‌آید که می‌توان در پیست مسابقات یا خیابان روی آن حساب ویژه باز کرد.

پیشرانه مدل جدید از نوع شش سیلندر ۳.۵ لیتری توربودوقلو اکوبوست بوده که در مقایسه با مدل پیشین عملکرد بهتری دارد. Ed Krenz مدیر بخش فنی فورد بیان داشت که GT همیشه اوج عملکرد فورد است.

از سال ۱۹۶۶ در مسابقات لمانز تاکنون GT محصولی مسابقه‌ای برای فورد محسوب می‌شد و در این بین شرکت موردبحث سعی کرده نسخه غیرمسابقه‌ای برای مصرف کننده عمومی هم تدارک بیند. این مدل ۲۰۲۰ نیز شامل مدل مسابقه‌ای و خیابانی می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت فورد مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *