فیلم‌برداری فیلم Suicide Squad به پایان رسید

سرانجام جیمز گان (James Gunn) فیلم‌برداری فیلم Suicide Squad را برای اکران در سال ۲۰۲۱ میلادی به پایان رساند. با بروز نیوز همراه باشید.

بعد از مدت‌ها انتظار، جیمز گان توانست فیلم‌بردرای فیلم Suicide Squad را به پایان برساند. گان این خبر را با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامی‌اش به همراه عکسی از عوامل پشت صحنه به اشتراک گذاشت. البته روز‌های اخیر برای گان زیاد باب میل نبوده است. در این او پدرش را از دست داد و همچنین سگ محبوبش درست قبل از پایان فیلم‌برداری درگذشت.  وی در توضیحات مطلب اینستاگرامی‌اش نوشت:

« دوران سخت و دشواری در زندگی من بود و همچنین یکی از سنگین‌ترین فیلمی که تا حالا ساختم. حرفه‌ای، مستعد، دلسوز و مهرمان بودن دست‌اندرکاران الهام بخش هر روز من بود. از همه کسانی که در این فیلم شرکت کردند، در هر مرحله ساخت، در هر مرحله، من از آن‌ها تشکر می‌کنم. شما ها دلیل فیلم ساختن من هستید.»

فیلم Suicide Squad برای اکران در اوت ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده و مشخصا تا آن موقع زمان زیادی باقی مانده است. یکی از سختی‌های این فیلم، مرحله بعد از ساخت آن است. در این مرحله باید جلوه‌های ویژه بصری به فیلم اضافه شود که زمان‌بر خواهد بود.

شایان ذکر است که این فیلم، ادامه نسخه‌ای که سال ۲۰۱۶ میلادی به اکران رسید نخواهد بود؛ بلکه داستانی مستقل از آن را دنبال خواهد کرد. جیمز گان خود وظیفه نوشتن داستان فیلم را برعده داشته است. همچنین حضور مارگوت رابی (Margot Robbie)، بازیگر نقش هارلی کوین (Harley Quinn) نیز تایید شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *