مشخص شدن قیمت پایه آیفون ۹ اپل

شرکت کوپرتینویی اپل در حال حاضر روی گوشی هوشمند اقتصادی آیفون ۹ مشغول کار است. اسمارتفونی که به عنوان جانشین آیفون SE  محسوب شده و تاکنون شایعات مختلفی درباره آن به بیرون درز کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، آیفون ۹ در میانه ماه مارس معرفی و در اواخر این ماه با قیمت پایه ۳۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون این دیوایس رو به رو شدیم و حال گزارش جدید به زمان رونمایی آن توسط شرکت کوپرتینویی اپل اشاره دارد. البته پیش از این نیز گفته شد در مارس امسال آیفون ۹ را شاهد خواهیم بود، حال گزارش به تاریخ نسبتا دقیق معرفی اشاره دارد که همان اواسط مارس سال جاری خواهد بود.

پیش از این شایعه ای را شنیدیم مبنی بر اینکه اپل ممکن است آیفون SE 2 را به عنوان آیفون ۸ معرفی کند، طراحی این گوشی بر اساس آیفون ۸ خواهد بود. ظاهراً آیفون SE 2 با نمایشگر بزرگتر معرفی می شود ، بنابراین فرض می کنیم اینگونه باشد و با نام آیفون ۹ پلاس رونمایی گردد.

آیفون ۹ اپل

طبق گزارشی اخیر ، اپل در نظر دارد امسال هر دو گوشی جدید را راه‌اندازی کند ، این خبر در گزارشی از Digitimes منتشر شده است. آخرین خبرهای رسیده از زنجیره تأمین این شرکت می گوید که اپل احتمالاً مدل دیگری مبتنی بر صفحه نمایش LCD را برای آیفون خود که سال ۲۰۲۰ عرضه می شود، در نظر می گیرد. این عضو جدید نسخه به روز شده ای است که به طور گسترده ای گمانه زنی شده است. آیفون SE 2 که دارای نمایشگر ۵.۵ یا ۶ اینچی خواهد بود و  از پنل LCD بهره می برد.

گفتنیست این مدل دارای پردازنده A13 اپل، حافظه رم ۴ یا ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *