تصاویر فاش شده گوشی W2019 سامسونگ

کمپانی سامسونگ

هر سال، کمپانی Samsung یک تلفن هوشمند پرچمدار غیر عادی را با ۲ صفحه نمایش، ویژگی فنی بالا و بهای بسیار بالا، در چین به بازار عرضه می کند. بعد از مدل های W2016، W2017 و W2018، دیگر وقت به رسمیت شناختن مدل W2019 فرارسیده‌ است. با درنظر گرفتن تصویرها و اطلاعاتی که از آن فاش شده، بایستی خیلی زود و طی چند هفته آتی منتظر آن باشیم.

سامسونگ

ویژگی ها

امروز، تصویرهایی از این گوشی نوین در اختیار داریم که نشان می دهد پیکر آن به شکل بلوک بلوک و خیلی باشکوه است. در این تصویرها، زاویه های گوناگون از این گوشی را می شود رویت کرد اما چیزی که بیشتر به چشم می‌ آید قطر زیاد و بزرگی بیش از اندازه ی آن است.

سامسونگ

W2018 به وسیله ی CPU اسنپدراگون ۸۴۵، با ۲صفحه نمایش ۴.۲ اینچی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری ارائه خواهد شد. دوربین کارگزاری شده برروی آن، مثل گلکسی نوت۹  و گلکسی اس۹ خواهد بود. یک دکمه بیکسبی در طرف چپ آن قرار دارد و دکمه پاور و کنترل صدا در طرف راست پیکر آن قرار گرفته است.

بادر نظر گرفتن تصویرهایی که قبل تر از این گوشی سامسونگ نشر داده شده بود، پیش بینی می شد این دستاورد مثل مدل های پیشین خود بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا به بازار عرضه شود و براساس تصویرها، جک هدفون ۳.۵ میلی متری که از آن در همه ی گوشی‌ های پرچم‌ دار سامسونگ بهره برده شده است، در این گوشی وجود ندارد. این گوشی یک درگاه USB-C دارد. مثل تصویرهایی که قبلا افشا شده بود، رنگ بندی گوشی، تلفیقی از رنگ های مسی و قهوه‌ای است. پیکر این موبایل از فلز تولید شده و حاوی ۲صفحه نمایش در جلو و عقب است.

قیمت این گوشی

انتظار می رود بهای این گوشی بین ۲.۵۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار بوده و مثل ورژن های پیشین، احتمالاً تنها در کشور چین به عرضه می شود. با این وجود بایستی همچنان تا زمان ارائه ی رسمی این گوشی منتظر بمانیم و ببینیم که به چه ویژگی های دیگری مجهز است و آیا بازار هدف سامسونگ جهت ارائه آن تغییر خواهد کرد یا خیر؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *