آخرین تغییرات بروزرسانی اخیر اپلیکیشن واتس اپ

با قابلیت های جدید واتس اپ آشنا شوید

واتس اپ شبکه اجتماعی و برنامه گفتگو محبوب برای کاربران زیادی به شمار می آید و این بار آپدیت جدید خود را با معرفی دو قابلیت کاربردی عرضه کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا با ویژگی های جدید اپلیکیشن واتس اپ آشنا شوید.
مدتی است که در پیام رسان ها قسمتی با عنوان ارسال صدا (voice) اضافه شده است و کاربران زیادی از آن برای انتقال پیام های خود استفاده می کنند اما برای ضبط صدا در اپلیکیشن واتس اپ به این گونه بود که بایستی انگشت خود را بروی آیکون ضبط صدا قرار می دادید تا صدا شما جهت ارسال ضبط شود که این کار مشکلات خاص خود را به همراه داشت.

برای راحتی کار ضبط صدا واتس اپ قفل ضبط صدا (Voice) را اضافه کرده است و فقط کافی است که آیکون میکروفون را به سمت بالا بکشید تا به راحتی و بدون قطعی صدای خود را ضبط و سپس ارسال کنید. البته باید خاطر نشان کرد همانند خیلی دیگر از قابلیت ها این قابلیت نیز از اپلیکیشن تلگرام تقلید دو در برنامه درج شده است.

و اما قابلیت کاربردی بعدی ویژگی پلی بک یوتیوب (Youtube Playback) می باشد. تا پیش از این با اشتراک‌گذاری یک لینک از وبسایت پخش آنلاین رسانخ یوتوب، باید ویدیو را در اپلیکیشن یا وبسایت یوتوب باز می کردید. اما در این قابلیت تازه، تمام لینک های به اشتراک‌گذاری شده مستقیما از محیط واتس اپ قابل پخش هستند، که بسیار کاربردی است و بسیاری از کاربران نیز از این قابلیت استقبال کرده اند.

امیدواریم همچون پیش با نظرات و پیشنهادات خود ما را در بهتر شدن اطلاع رسانی همراهی نمایید، با بروزنیوز همیشه بروز باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *