دستاورد جدید کمپانی شیائومی

کمپانی شیائومی

شیائومی بلک شارک Helo، جدیدترین موبایل گیمینگ است که قرار است به زودی به بازار عرضه شود. این موبایل ورژن نوین تر از گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک است. ولی بلک شارک Helo به همراه یک کنترلر بلوتوث joy-con ارائه می گردد. موبایل های گیمینگ به طور معمول پروسه ی صعودی را در خود حفظ کرده‌ اند و بلک شارک Helo هم سنت شکن نشده و در قیاس با بلک شارک ارتقاهایی داشته است. موبایل های گیمینگی چون ریزر فون۲ و ایسوسROG هم پروسه ی صعودی خود را در طی زمان حفظ کرده اند. از نطر خصوصیات سخت افزاری، شیائومی بلک شارک Helo تجهیز شده به یک صفحه نمایش ۶اینچی با کیفیت۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. صفحه نمایش شیائومی بلک شارک ۲ از مدل امولد بوده و در قیاس با ال‌سی‌دی‌ های ۵.۹۹اینچی کارکرد بهتری خواهد داشت.

Xiaomi

قابلیت ها

سخت افزار شیائومی بلک شارکHelo قادر است یک سپر دفاعی جهت آن باشد! این موبایل با دارا بودن پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و ۱۰گیگابایت رم، تماماً قدرتمند به نظر می آید. فضای ذخیره سازی درون این گوشی ۲۵۶گیگابایت بوده و گنجایش باتری آن ۴۰۰۰میلی آمپر ساعت است. این موبایل با قدرت ۱ واتی (براساس رپرتاژ Liliputing) شارژ می گردد. بلک شارک Helo یک بلندگوی استریو در جلو خود دارد که صدای بازی‌ ها را به عالی ترین شکل به گوش شما می‌ رساند. ولی بهتر از بلندگو، پشتیبانی این گوشی از کنترل‌ کنند‌ه بلوتوثی جذابی است که شیائومی جهت بلک شارک Helo پیشبینی کرده است. این هدایت کننده قادر است برروی یک سمت کاور گوشی متصل شود و یا به شکل جداگانه از آن بهره ببرید.

قابلیت های دیگر و تاریخ عرضه

همین طور نوردهنده‌ های RGB در ۲ سمت گوشی وجود دارند که علامت تجاری S مانند را در پشت این موبایل نورانی می‌ کند. در پشت این موبایل یک حسگر اثر انگشت و یک دوربین دوگانه با لنز‌های۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲مگاپیکسلی تجهیز شده است. متاسفانه موبایل بلک شارک Helo امکان دارد فقط در چین ارائه گردد و به بازارهای دیگر عرضه نشود. بلک شارک Helo با ۱۰گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازار چین تقریباً ۶۰۵دلار بهاء دارد و هدایت کننده بلوتوثی آن‌ هم در روز ۲۱دسامبر سال جاری میلادی (چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷) ارائه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *