رونمایی رسمی از نوکیا ۷ پلاس

چند هفته پیش بود که نوکیا ۷ پلاس (Nokia 7 plus) لو رفت و ما در آن شایعه خواندیم که نوکیا ۷ پلاس با نمایشگر ۱۸:۹ و دوربین دوگانه با لنز دوم تله عرضه می شود! اکنون و در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی رسمی از نوکیا ۷ پلاس (Nokia 7 plus) هستیم.

نوکیا 7 پلاس 4دوربین های نوکیا ۷ پلاس جز اولین مواردی بود که توجه همه را به خود معطوف ساخت. دوربین پشتی نوکیا ۷ پلاس یک دوربین دوگانه است که حالا برای اولین بار پس از نوکیا ۸ شاهد تغییر راهبرد در مکانیسم دوربین دوگانه آن هستیم. نوکیا در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز تله و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عادی استفاده می کند. در نتیجه به کار گیری این دو لنز در کنار هم شما قادر به استفاده از قابلیت زوم اپتیکال ، عکاسی تله کنید و احتمال میدهیم نوکیا قابلیت عکاسی پرتره را نیز در این محصول قرار دهد.

در جلوی گوشی نوکیا از لنز ۱۶ مگاپیکسلی  برای دوربین سلفی نوکیا ۷ پلاس استفاده کرده است که جلوی مشخصات آن نوشته شده از فوکوس دوال پیکسل (شبیه به چیزی که در گلکسی اس ۷ به این سو استفاده شده است) بهره می برد و ساخت زایس است. مشخص نیست که این فوکوس برای دوربین اصلی در دسترس است یا برای دوربین سلفی. همچنین مانند دیگر گوشی های جدید نوکیا یعنی نوکیا ۸ یا نوکیا ۶ ۲۰۱۸ شما میتوانید از ویژگی بوثی (Bothies)بهره مند شوید که برای استفاده همزمان از دوربین عقب و جلو در نظر گرفته شده است. هر دو دوربین با همکاری زایس ساخته شده و گفته می شود که دوربین گوشی دارای قابلیت تنظیمات دستی نیز می باشد.

نوکیا 7 پلاس 6نوکیا ۷ پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ معادل FHD+ می باشد. در زیر این صفحه نمایش پردازنده  اسنپدراگون ۶۶۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 512 مشغول تامین نیروی پردازش دستگاه هستند. همچنین نوکیا ۷ پلاس دارای ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات است. دوربین دوگانه متشکل از ۱۲MP به علاوه ۱۳MP با داشتن یک دوربین جلو ۱۶MP مشخصات این دستگاه را به حد رضایت بخشی رسانده است.نوکیا مچنین در این دستگاه از اندروید وان استفاده کرده است.

نوکیا ۷ پلاس این گوشی در ماه آوریل با قیمت ۳۹۹ یورویی (تقریبا ۴۹۰ دلار) عرضه خواهد شد و آن را در برابر برخی از دستگاه های Xiaomi، Motorola و OnePlus قرار می دهد. با داشتن اندروید ۸ و استفاده یو اس بی Type-C  و بهره مندی از جک ۳.۵mm به جرئت می‌توان گفت این دستگاه یک میان‌رده بسیار عالی خواهد بود. نظر شما درباره نوکیا ۷ پلاس چیست؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *